Skip to main content
Beantwoord

Status ticket over snelheidsupgrade?

• March 13, 2025
  • 9 reacties
  • 180 keer bekeken

Hallo ik heb al medere keren met iemand van de klantenservice hierover gesproken maar het duurt me beetje te lang af hier voor is ook een ticket volgens mij aangemaakt het gaat om snelheid glasvezel upgrade van 100mbits naar 1000 mbitsĀ 

Beste antwoord door Alex van KPN

​@Nebojsa Radoicic, ik zie dat dit inmiddels opgelost moet zijn. Zou je dit kunnen bevestigen?Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• March 13, 2025

En wat is het probleem?Ā 

Ik denk dat het geblokkeerd is ik kan geen wijzigingen doen in mijn KPNĀ 

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • March 13, 2025

​@Nebojsa RadoicicĀ 

Heb je al de KPN snelheidstest gedaan ?

https://www.kpn.com/internet/speedtest

Ja heb ik geen verschil snelheid blijft zelfde

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • March 17, 2025

Hi ​@Nebojsa Radoicic, welkom bij onze community.Ā 

Ik denk graag mee. Is het inmiddels gelukt met de snelheidsverhoging?Ā 

Ik lees ook dat je aangeeft dat het geblokkeerd zou zijn. Werkt je internetverbinding wel? Of heb je helemaal geen internet?

Verbinding werkt wel er is ergens een blokkade dat het niet mogelijk maakt om deze wijziging te doen ​@Alex van KPNĀ 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • March 19, 2025

Duidelijk. Dan loopt hier ergens iets vast. Ik pak het op en zet het door naar de juiste oplospartij, met een beetje gelukt is dit voor het weekend opgelost. We nemen in ieder geval contact met je op.Ā 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 1, 2025

​@Nebojsa Radoicic, ik zie dat dit inmiddels opgelost moet zijn. Zou je dit kunnen bevestigen?Ā 

ja ik bevetig hierbij

Ā