Skip to main content
Beantwoord

Storing aan de glasvezelverbinding

• June 10, 2025
  • 7 reacties
  • 71 keer bekeken

Wij hebben glasvezel van KpN maar sinds een uur geleden is glasvezel er uitgeklapt. We hebben de modem en glasvezel kastje opnieuw opgestart en hij ziet het wifi netwerk wel maar het glasvezel kastje geeft het signaal niet hoe kan dat zomaar het opeens niet doen?

Beste antwoord door Joep1965

Dan zal er toch ergens een storing zijn. Je kunt eventueel bellen met klantenservice 0800-0402. Spreek in: ik heb een storing. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 10, 2025

Dan zal er toch ergens een storing zijn. Je kunt eventueel bellen met klantenservice 0800-0402. Spreek in: ik heb een storing. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 10, 2025

We hebben al gebeld maar t blijft raar dat het altijd doet en opeens knalt het eruit en is er geen glasvezel signaal meer 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 10, 2025

Misschien ergens in de wijkkast iets kapot. Kan gebeuren helaas. 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 10, 2025

Het probleem hoeft niet persé in jullie woning te zitten. Het signaal komt uit een verdeelhuisje (ook PoP genoemd), en ook daar kan een storing plaatsvinden. Misschien is er wel een glasvezelbreuk tussen de PoP en je huis? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 10, 2025

Tja zou kunnen via allestoringen.nl zie ik wel heel veel klachten bij KPN sinds vanavond 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 10, 2025

Oké Arien en wie lost dat op? KPN zegt dat ze donderdag langskomen maar moet morgen internet hebben kan niet een dag op data voor mijn werk 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 10, 2025

Oké Arien en wie lost dat op? KPN zegt dat ze donderdag langskomen maar moet morgen internet hebben kan niet een dag op data voor mijn werk 

Tja, vervelend. Maar stel dat je computer stuk was? Overmacht heet dat. Je kan ook bij KPN een noodpakket krijgen voor mobiel internet, maar dat is nu wel erg kort dag. 

1 tot 3 werkdagen is iets wat algemeen is voor particulieren.Â