Skip to main content

op 4 oktober aan eind van de ochtend was mijn internet ineens verdwenen. Dan is er grote paniek want ik werk bijna 100% vanuit de home office. Ik ben niet echt een leek en kwam al snel uit bij de NT die aan de glasvezel hangt. Geen connectie met de switch, dus NT kapot of kapotte vezel. Gelukkig mocht ik gebruik maken van het WIFI van mijn buurman dus kon ik in elk geval werken. De monteur stond de volgende ochtend met nieuwe NT doos op de stoep. Binnen 15 minuten was de internet verbinding hersteld. Hardware kan nu eenmaal kapot gaan, daar kan KPN niets aan doen. Maar het was zeer snel opgelost en daar ben ik bijzonder blij mee. Gezien het aantal klachten op diverse fora vond ik het belangrijk dat ook eens gemeld wordt als dingen goed gaan...

Wat een mooi einde! Tja, een storing is overmacht en kan altijd gebeuren. Ik vind het daarom ook erg super dat je de moeite hebt genomen om jouw ervaring te delen. Wat je zelf al aangeeft, je lees vaker de negatieve berichten. Kon het niet laten om niet te reageren. Fijn dat de verbinding is hersteld en je weer gebruik kunt maken van de diensten van KPN.

 

Mooie dag! 😊


Supertof dat je de moeite hebt genomen om dit hier te delen @Lesateq