Skip to main content
Vraag

Storing duurt al vier dagen

• April 19, 2025
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben een internet en tv abonnement alleen is er nu een internet storing waardoor er geen verbinding is. Ik heb al gebeld, alleen konden ze er niks aan doen, als mij alleen meer updates geven (wat overigens niet gebeurd), sterker nog er staat op mijn kpn dat de verwachte eindtijd 17 april was (is al 2 dagen geleden) ik word hierdoor zwaar belemmerd vanwege werk en andere zaken. Kan iemand mij hiermee verder helpen????

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • April 19, 2025

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 19, 2025

Ik zit helaas al elke minuut op die pagina te kijken

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Jeroenl123, rot om te lezen dat je last van een storing hebt. Ik hoop dat het intussen opgelost is!

Bij een storing hebben we hier in de Community helaas niet meer informatie voor je dan onze collega's van de klantenservice. Onze klantenservice is wel de snelste weg van contact, voor meer informatie in zulke situaties. Hier in de community denken voornamelijk andere, behulpzame gebruikers graag met je mee. Wij zijn als moderators ook aanwezig, maar afhankelijk van hoe druk het is, kan het even duren voor je een nieuwe reactie hebt.

• Helper
  • April 22, 2025

Is het complete (glasvezel?) signaal weg, alleen bij jou, of meerdere adressen in de buurt ?