Skip to main content

Is het kon nr 08000402 nu maar tot 18.00 bereikbaar?  Ik krijg jullie niet aan de lijn na 18.00

Sinds wanneer is dit veranderd? 

Dat klopt. Sinds vandaag, 3 oktober 2022, is KPN via 0800-0402 op maandag t/m vrijdag bereikbaar van 08.00 tot 18.00 uur. Op zaterdag tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.

Voor storing of problemen blijft dit nummer gewoon 24/7 bereikbaar.


Das dan lekker,als je na werk nog hulp nodig hebt kan je ze niet meer bereiken en nr voor storing  heb ik niet


0800-0402 24/7 bereikbaar voor storingen. 


Apart daar ik dat nr belde en verbinding werd na menu verbroken


@skywalkertje 64 
Aan het eind van de welkomstboodschap krijg je de vraag “Waar kunnen we u mee helpen?”.
Spreek dan in dat je een storing hebt. Dan wordt je, als het goed is, doorverbonden met de storingsdienst.


Ok bedankt.wel slechte service als je vragen hebt en tot 18.00maar terecht kan.het is te hopen dat dit veanderd


Veel vragen kunnen door een verwijzing via een link naar de KPN website prima beantwoord worden. Daar is veel informatie te vinden. Dit verlicht de druk op de telefonische klantenservice, waardoor hopelijk de wachttijd (ook voor urgente zaken) verkort wordt.

Als je je vraag hier op het forum plaatst, is er een grote kans dat een mede forumlid (klant, net als jij) een antwoord weet.


Hi @skywalkertje 64

Is het inmiddels opgelost? Anders helpen we je hier graag verder. 🙂