Hallo @M.Hin ,
Niet langer wachten! Bel morgen tussen 8.00 en 18.00 met het gratis nummer 0800-0402. En vraag daar naar de status.
Hi @M.Hin, welkom op onze community.
Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Noordzee. Is het gelukt om contact op te nemen en een update te krijgen?
Ik heb gisteren gebeld, er wordt een bodemonderzoek gestart en het duurt ongeveer 10 weken
Wij snappen niet waarom er een onderzoek in de buurt wordt gestart, het belangrijkste lijkt mij nu dat alle huishoudens weer internet en tv kunnen krijgen. We hebben nu wel een noodoplossing voor de melkrobot gekregen gelukkig, maar waarom het zo lang moet duren snappen we niet. Dit is echt niet fijn.
Vervelend, maar gelukkig heb je nu in ieder geval een noodoplossing voor de melkrobot.
Hi @M.Hin. 10 weken is inderdaad erg lang. Het enige wat ik bedenken is dat er ergens verderop een hoofdkabel is geraakt en dat hier moet worden gegraven, wat waarschijnlijk de nodige vergunningen nodig heeft, ik schat dit in omdat ik lees dat er meer huishoudens zijn geraakt.
Uiteraard ben ik ook blij om te lezen dat er een noodoplossing is voor de melkrobot.