Skip to main content

Wanneer wordt deze storing opgelost?

Glasvezel bakje geeft een rood lichtje (alarm)

Technieker is geweest maar heeft niks kunnen oplossen, die zei dat er een breuk is in de glasvezel door graafwerken.

Alsook nog gebeld met KPN maar die kunnen ook niks doen, noch bevestigen dat er daadwerkelijk een breuk is in de kabel.

De app geeft aan dat er zogezegd niks aan de hand is maar dat klopt dus duidelijk niet.

Enig idee wanneer dit opgelost wordt?

Eigenlijk vreselijke klantenservice, 2de dag zonder internet en geen communicatie naar de klant toe.

 

Met vriendelijke groet

 

Het glasvezelnetwerk is van kpnnetwerk. Die zal naar aanleiding van de storing op zoek gaan naar de oorzaak en dat melden aan kpn. Daar gaat tijd overheen. Er moet een aannemer naar toe met een graafploeg,  er moet wellicht een vergunning aangevraagd worden bij de gemeente en dan moet er een lasploeg naar toe. Helaas heb je de pech dat er te weinig mensen zijn en dat het vakantietijd is. Zodra de storing bij kpn bekend is kan je een noodpakket aanvragen en een weekbundel op je mobiel mits je een mobiel abonnement hebt bij kpn. Hou er maar voorzichtig rekening mee dat dit niet 1,2,3 opgelost is.


Heel jammer, wel vreemd dat dit al de 3de keer is dat we een grote storing ervaren op ± 2jr tijd.

Vorige keer duurde het ook een week, daarna was de hardware kapot van de glasvezel, nu opnieuw breuk in de kabel.

 

Het zit niet mee, en dan moet je naar een forum/community komen voor uitleg…

Betaal je gelijk zo veel geld in de maand en laten ze niks weten of hebben ze geen informatie om te delen, daar sta je dan als klant…

 

Toch bedankt voor de informatie joep1965.


Hoi @EDC, zo'n storing is natuurlijk vervelend! Is het inmiddels wel opgelost? Ik heb gekeken of ik een storing kan vinden in Sas van Gent en ik zie er geen staan. Het kan ook zijn dat het alleen jouw adres betreft, dan is het daar niet te zien. Ik hoop dat het opgelost is.

Bij een storing is het altijd het beste om ons te bellen op 0800-0402, via die weg kan er het snelste met je meegekeken en -gedacht worden.


De storing is nog niet opgelost.

Eén van jullie medewerkers ging terug bellen om zo meer informatie te geven over wat er gaande is.

Ik ben nog steeds wachtende…

 

Mvg


Blijkbaar is het een hardnekkige storing dus. Ik ben verder gaan zoeken naar berichten over een storing en ik heb wel iets gevonden, het lijkt inderdaad nog niet opgelost te zijn. Ik 

Heb je ook een mobiel abonnement van ons? Als dat het geval is kan de klantenservice er tijdelijk extra data aan toevoegen. Daarmee heb je als noodoplossing wat meer internet beschikbaar.


Dag Jasper van KPN,

Ja het is nu pas duidelijk dat het voor heel veel mensen een probleem is.
De storing zou duren tot volgende week dinsdag 18u zei de app.

Wij zitten al sedert maandag rond 22u zonder internet.
Nu pas heeft KPN contact opgenomen, ze gaan een Wi-Fi antenne op sim kaart toesturen, die hopelijk morgen geleverd wordt.

Ondertussen heb ik mijn mobiel plan(30€) moeten verhogen voor een persoonlijke hotspot te creëren en een Wi-Fi dongle(40€) moeten kopen om toch maar bereikbaar te zijn, hopend op een tegemoetkoming van KPN.

Bedankt voor de info Jasper van KPN.

Mvg


Gelukkig is die tijdelijke oplossing onderweg, dat maakt het iets makkelijk tot de kabel gerepareerd is. De kabel is goed beschadigd blijkbaar, of het is op een moeilijk bereikbaar punt.

Nadat de storing is opgelost kan je via onze website een vergoeding aanvragen: Netwerkvergoeding aanvragen.


Reageer