Skip to main content

De chatfunctie wordt niet gestart via de telefoon, jullie bieden geen telefoonnummer aan, de app geeft geen mogelijkheden.

Mijn probleem: ik ben sinds gisteren klant en het glasvezel kastje geeft nu ineens storing aan.

 

Het gratis nummer van de klantenservice is 0800-0402. 


Hallo @Jammerjammer24, wat balen zeg! Ben je net klant bij KPN, heb je al een storing. Gelukkig zijn er de collega's van de klantenservice. Mijn collega's zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800-0402. Voor storingen zoals deze zijn zij 24/7 bereikbaar.


Ja erg jammer, baal enorm van mijn overstap. Heb inmiddels meerdere mensen gesproken, zit al een week zonder internet.

Gaat goed, dat glasvezel aanleggen!


Maar wat zeggen ze dan?


  • 28 feb werd het glasvezelkastje gemonteerd, had direct een storing. Ze schakelden de storingsmonteur in
  • 6 mrt kwam de storingsmonteur, hebben kabels bij het DP vervangen en toen werkte het weer. vorige internetprovider ging uit de lucht
  • 7 mrt stopte internet met werken, toen had ik ook van mijn oude provider geen internet meer
  • 12 mrt kwam weer een monteur, alleen niet van ‘KPN onder de grond’ en kon dus niets met de storing. Hij gaf aan dat ik een SMS zou krijgen voor een nieuwe afspraak. Nooit gehad
  • 14 mrt zelf gebeld, KPN Klantenservice verwees me naar KPN onder de grond en ik moest zelf hiernaartoe bellen. KPN onder de grond (robot) verbrak de verbinding toen ik mijn probleem meldde en moest weer terug naar KPN klantenservice
  • Daarna nog een keer geprobeerd, ze begrepen het probleem en zouden later die dag terug contact opnemen, maar dat gebeurde niet

Hoe moeilijk is het? Zijn net aangesloten klanten niet belangrijk genoeg, want het contract is al binnen?

EDIT: Eerder gebruikte ik dit topic om alleen even te klagen, maar nu weet ik me geen raad meer want de Klantenservice helpt me gewoon niet. Vandaar dat ik toch even het verhaal uitlijst. 

KPN, ruim jullie rotzooi op.