Skip to main content

Sinds vorige week woensdag geen internet meer. Ook krijgen wij geen updates. Heel frustrerend. Extra MB's kopen omdat we dit keer geen Direct Online pakket krijgen. Werk veel thuis maar nu niet mogelijk dus nu ook noodgedwongen naar kantoor. Kortom: wanneer wordt dit opgelost?

 

Goedenavond @Ria2022 en welkom hier op ons forum!

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve leuk 😞 Desalniettemin goed dat je de problemen ook hier aankaart; zou je je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik meteen je klantdossier er bij pakken en vanuit daar kijk ik graag verder. Ik hoor graag weer van je. 


Zoveel mogelijk ingevuld. Denk dat u aan de hand van de postcode en huisnummer hèt dossier wel kunt vinden.


Deze storing betreft niet alleen ons huisadres. Ook onze buren hebben geen internetverbinding.


Bedankt voor het invullen van je profiel @Ria2022.

Ik ben er meteen ingedoken en zie dat er inderdaad sprake is van een dienst generieke storing 😞 Op dit moment wordt aangegeven dat het morgenochtend om 6.00 is verholpen. Nu zie ik dat er al eerder eindtijden zijn toegezegd die achteraf helaas niet waargemaakt konden worden. Ik hoop oprecht dat het zo snel mogelijk wordt verholpen, het liefst vanavond nog zodat je morgen in ieder niet noodgedwongen naar kantoor hoeft te gaan. Hoe graag ik het ook zou willen, beloven kan ik het niet 😞 De storing lijkt complexer te zijn dan aanvankelijk werd ingeschat. Jammer genoeg zie ik geen actief mobiel abonnement van KPN op je adres actief, anders had ik daar een databundel voor je op kunnen zetten. 


Dank voor de reactie. Inderdaad, er wordt steeds wat toegezegd. Ook krijgen wij geen updates. Heel frustrerend. Bij de storing van een paar weken terug werd er meteen bij het melden (dus voordat er een monteur was geweest) een direct online pakket gestuurd. Dit bleek ditmaal geen optie. Heel jammer. Trouwens, dit direct online pakket staat in uw administratie nog steeds als zijnde in ons bezit, maar is inmiddels retour gezonden. Ook al gemeld maar tot nu toe is dit nog niet aangepast. 


Dank voor de reactie. Inderdaad, er wordt steeds wat toegezegd. Ook krijgen wij geen updates. Heel frustrerend. Bij de storing van een paar weken terug werd er meteen bij het melden (dus voordat er een monteur was geweest) een direct online pakket gestuurd. Dit bleek ditmaal geen optie. Heel jammer. Trouwens, dit direct online pakket staat in uw administratie nog steeds als zijnde in ons bezit, maar is inmiddels retour gezonden. Ook al gemeld maar tot nu toe is dit nog niet aangepast. 

Geen dank hoor, de reactie is wel het minste wat je mag verwachten :)

Maar ontzettend zure situatie en laat het ons vooral even weten mocht het morgenvroeg toch nog niet zijn verholpen. Dan duiken wij hier dieper voor je in zodat we je hopelijk van de gewenste duidelijkheid kunnen voorzien. Toezeggen kan ik het nog niet maar wij kijken ook graag of we dan alsnog een noodpakket voor je kunnen regelen. Hoop uiteraard dat het allemaal niet nodig gaat zijn en dat morgen als je wakker wordt alles weer werkt zoals je dat mag verwachten. Zo niet, laat het ons dus vooral even weten @Ria2022!


Ik durf niet te hard te juichen maar we hebben weer een werkende nternetverbinding.


Ik durf niet te hard te juichen maar we hebben weer een werkende nternetverbinding.

Hopelijk werkt alles nu nog steeds @Ria2022!

Als ik in mijn systeem kijk dan wordt er (helaas) aangegeven dat de storing nog niet is verholpen en dat de verwachtte eindtijd is verplaatst naar vandaag 18.00. Eigenlijk hoop ik dus dat mijn informatie niet up to date is en dat jij vandaag thuis kunt werken.