Skip to main content

Ik heb al sinds vrijdag middag geen tv, internet en telefoon , wanneer gaat dit opgelost worden ?

Ik woon in terapelkanaal. 

En wil wel gewoon internet , dit duurt wel heel erg lang .

@Erwinron  Is er een storing in uw woonplaats of omgeving ? KPN Storingen - Hier vind je alle informatie


Had je al gebeld? Heb je een antwoord gekregen? 


Goedemorgen @Erwinron en welkom hier!

Storingen zijn natuurlijk nooit leuk en ik kan me goed voorstellen dat je zo snel mogelijk weer gebruik wens te maken van je diensten. Heb je al op onze site gekeken of er sprake is van een storing? Verder kan ik je sowieso alvast adviseren om de Experia Box eens een herstart of anders een reset te geven. Mocht je glasvezel hebben, dan wil ik je ook aanraden om het glasvezelkastje eens te resetten door deze minimaal 2 minuten stroomloos te maken. Laat je weten of dit heeft geholpen?


Heb kpn gebeld , er is idd een storing,  en weten niet hoe lang het  gaat duren .

Al geen internet of tv sinds vrijdag middag .

Postcode gebied 9563ps 


Heb je mobiel van kpn? Dan kun je aanspraak maken op een gratis noodbundel, dat is het voordeel van kpn compleet zijn. Succes!


Heb kpn gebeld , er is idd een storing,  en weten niet hoe lang het  gaat duren .

Al geen internet of tv sinds vrijdag middag .

Postcode gebied 9563ps 

Bedankt voor de toelichting @Erwinron!

Als je je forumprofiel invult dan kan ik ook even meekijken, als je KPN mobiel hebt dan kan ik daar eventueel data aan toevoegen zodat je in ieder geval gebruik kunt maken van het internet.


Hoi @Erwinron, dank voor het invullen van je profiel :)
Ik heb voor beide 06 nummers in je profiel een databundel van 100 GB toegevoegd. Uiteraard hoop ik dat de storing zo snel mogelijk wordt verholpen!


Voor voorlopig bedankt 


Voor voorlopig bedankt 

Graag gedaan @Erwinron :)