Skip to main content

Sinds gister 24/2 10 uur heb ik geen internet en tv meer. Heel handig in Corona tijd met thuiswerken. Gister stond er de melding dat dit rond 14.00 uur is opgelost en vervolgens 18.00 uur en daarna 22.15 uur. Nu staat er vanavond om 18.00 uur. Hoe laat is het nu opgelost want het duurt wel erg lang. 

Hoi @Storing regio Apeldoorn, welkom bij ons op het forum. Op het moment is daar inderdaad een storing, er wordt gewerkt aan de oplossing. Wanneer die precies zal zijn durf ik niet te zeggen, dat is afhankelijk van de werkzaamheden. Als je jouw adres invult op onze storingspagina wordt die storing en de status ervan ook genoemd. Je kunt je daar opgeven om op de hoogte te worden gehouden, zodat je een mailtje of sms'je krijgt als het is opgelost.


Ja dat klopt en heb ik gedaan maar in deze tijd dat een storing zo lang duurt…. 


Een storing duurt altijd te lang, maar we doen er alles aan om het zo snel mogelijk te herstellen. Er zijn veel factoren waardoor het soms langer kan duren, er zijn gevallen waarbij er een breuk is in de kabel precies onder een bouwplaats of een spoor. Daar is toestemming voor nodig om erbij te komen bijvoorbeeld. Beide lijkt in dit geval niet van toepassing te zijn, maar een storing is zelden te verhelpen een simpele handeling zoals een schakelaar omzetten. 


En helaas zijn we weer uren verder en nog steeds geen internet en tv. 


Inmiddels ook in postcodegebied 7325 sinds 21:30 storing in de glasvezel. Graaft KPN nu alles open? 


Storing kan gebeuren. Het is voor de mensen die geïnteresseerd zijn in netwerktechnologie wel interessant om te weten wat er kapot is gegaan in het kpn netwerk. Wij net 1 dag bij kpn en nu al storing. :zipper_mouth:
Hopen dat het snel is opgelost:muscle_tone1:


Hoi @Storing regio Apeldoorn, welkom bij ons op het forum. Op het moment is daar inderdaad een storing, er wordt gewerkt aan de oplossing. Wanneer die precies zal zijn durf ik niet te zeggen, dat is afhankelijk van de werkzaamheden. Als je jouw adres invult op onze storingspagina wordt die storing en de status ervan ook genoemd. Je kunt je daar opgeven om op de hoogte te worden gehouden, zodat je een mailtje of sms'je krijgt als het is opgelost.

 

Sinds een uurtje hier ook geen internet en tv meer. Als ik postcode en huisnummer intoets zoals hier vermeld zouden er geen storingen zijn.... Ik lees echter dat er meer mensen last van hebben sinds het afgelopen uur. Postcode 7323pk 

 


Sinds gister 24/2 10 uur in de ochtend storing en nu nog steeds. KPN hoe gaan jullie hier mee om wanneer iedereen moet thuis werken in deze Corona tijd?! Ik snap dat jullie er mee bezig zijn maar dit duurt nu wel heel lang. Ook wordt via de site elke keer weer een ander tijdstip aangegeven wanneer het probleem opgelost zou zijn. En inderdaad graag lees ik dan ook terug wat het probleem nu is ipv er is een storing want dat weten we inmiddels nu wel. 
 


Sinds gister 24/2 10 uur in de ochtend storing en nu nog steeds. KPN hoe gaan jullie hier mee om wanneer iedereen moet thuis werken in deze Corona tijd?! Ik snap dat jullie er mee bezig zijn maar dit duurt nu wel heel lang. Ook wordt via de site elke keer weer een ander tijdstip aangegeven wanneer het probleem opgelost zou zijn. En inderdaad graag lees ik dan ook terug wat het probleem nu is ipv er is een storing want dat weten we inmiddels nu wel. 
 

Welk tijdstip staat er bij jou nu aangegeven? Als ik mijn postcode invoer dan is er volgens de website schijnbaar niet eens een storing.

Ook sinds drie uur geleden geen internet in de wijk Zuidbroek, in postcodegebied 7323.


Sinds gister 24/2 10 uur in de ochtend storing en nu nog steeds. KPN hoe gaan jullie hier mee om wanneer iedereen moet thuis werken in deze Corona tijd?! Ik snap dat jullie er mee bezig zijn maar dit duurt nu wel heel lang. Ook wordt via de site elke keer weer een ander tijdstip aangegeven wanneer het probleem opgelost zou zijn. En inderdaad graag lees ik dan ook terug wat het probleem nu is ipv er is een storing want dat weten we inmiddels nu wel. 
 

Welk tijdstip staat er bij jou nu aangegeven? Als ik mijn postcode invoer dan is er volgens de website schijnbaar niet eens een storing.

Ook sinds drie uur geleden geen internet in de wijk Zuidbroek, in postcodegebied 7323.

Wel tv? 


Het zou gaan om 2 storingen. 1 zou gister rond 18.00 uur moeten zijn opgelost en de andere vandaag deze ochtend om 10.00 uur. 
vrees alleen dat 10 uur deze ochtend ook niet gehaald gaat worden. @ KPN hopelijk kan het zsm gemaakt worden en wat is er aan de hand? Het duurt nu al bijna 2 dagen!  
woon zelf op postcode 7323 


Sinds gister 24/2 10 uur in de ochtend storing en nu nog steeds. KPN hoe gaan jullie hier mee om wanneer iedereen moet thuis werken in deze Corona tijd?! Ik snap dat jullie er mee bezig zijn maar dit duurt nu wel heel lang. Ook wordt via de site elke keer weer een ander tijdstip aangegeven wanneer het probleem opgelost zou zijn. En inderdaad graag lees ik dan ook terug wat het probleem nu is ipv er is een storing want dat weten we inmiddels nu wel. 
 

Welk tijdstip staat er bij jou nu aangegeven? Als ik mijn postcode invoer dan is er volgens de website schijnbaar niet eens een storing.

Ook sinds drie uur geleden geen internet in de wijk Zuidbroek, in postcodegebied 7323.

Wel tv? 

 

Het zou gaan om 2 storingen. 1 zou gister rond 18.00 uur moeten zijn opgelost en de andere vandaag deze ochtend om 10.00 uur. 
vrees alleen dat 10 uur deze ochtend ook niet gehaald gaat worden. @ KPN hopelijk kan het zsm gemaakt worden en wat is er aan de hand? Het duurt nu al bijna 2 dagen!  
woon zelf op postcode 7323. Geen internet en geen tv 


Op postcode 7325VD hebben we sinds 22:00 uur gisteravond ook geen internet en tv.

Er is voor maandagochtend een monteur ingepland, maar als ik het zo lees hier is er meer aan de hand.

Graag hoor ik van KPN wat er precies aan de hand is en wat de verwachting is hoelang het gaat duren.

En voor de dagen dat we geen internet en tv hebben, daar verwacht ik een korting voor.

Voor iets wat ik niet krijg ga ik ook niet betalen.

Dat lijkt mij het minste want KPN kan doen in deze tijd van thuiswerken en avondklok!


De storing op zich is niet zo'n probleem. Alhoewel 48+ uur wel erg lang is. Maar het gelieg en gedraai van KPN is niet normaal. Steeds maar tijden blijven roepen terwijl je weet dat je die nooit gaat halen... roepen dat je hard bezig bent om het probleem op te lossen, terwijl de persvoorlichter doodleuk zegt dat na 30 uur storing is begonnen met het opgraven van de kabel. Dat is niet normaal. Alles alleen via pbtjes  willen laten verlopen zodat andere klanten vooral niet weten wat er speelt. Niemand telefonisch te woord staan.  Dan heb je geen enkel respect voor je klanten. Dan ben je gewoon aan het misleiden en liegen. 


De storing op zich is niet zo'n probleem. Alhoewel 48+ uur wel erg lang is. Maar het gelieg en gedraai van KPN is niet normaal. Steeds maar tijden blijven roepen terwijl je weet dat je die nooit gaat halen... roepen dat je hard bezig bent om het probleem op te lossen, terwijl de persvoorlichter doodleuk zegt dat na 30 uur storing is begonnen met het opgraven van de kabel. Dat is niet normaal. Alles alleen via pbtjes  willen laten verlopen zodat andere klanten vooral niet weten wat er speelt. Niemand telefonisch te woord staan.  Dan heb je geen enkel respect voor je klanten. Dan ben je gewoon aan het misleiden en liegen. 


dus als ik het goed begrijp ligt het dus wel aan een kabel die vervangen of iets moet worden? Eerder gaf KPN aan dat dit niet het geval zal zijn. @ KPN misschien een idee om de klanten die ook een mobiel abonnement hebben alvast meer GB te geven zodat de klanten wel via hun telefoon meer kunnen doen. Ik weet het lost het niet voor iedereen op maar dan doe je wel iets KPN.


Het mobiele netwerk is op 7323 ook niet heel stabiel. Vpn verbinding klapt er heel snel uit. Gewone website is wél te openen. Maar werken via mobiele netwerk lukt mij niet. 


KPN vreest dat grote storing in Apeldoorn nog uren gaat durenhttps://www.destentor.nl/apeldoorn/kpn-vreest-dat-grote-storing-in-apeldoorn-nog-uren-gaat-duren~a51a7139/


En het bericht klopt niet eens want het speelt al sinds woensdag ochtend. En compensatie is niet veel hoor. Je krijgt gewoon 1/30 terug voor 1 dag storing. Dus bij 2 dagen 2/30. In verhouding met wat voor problemen het je geeft tav thuiswerken etc is dat dus niks. 


PCgebied 7325 heeft sinds vanochtend 8:30 weer een werkende glasvezelverbinding. 


Het betreft een kabelbreuk.

Wat ik dan raar vind is dat er 24-02 om 10 uur al een melding is gemaakt, en ik vervolgens hoor dat de aannemer die dag pas om 17:00 op locatie was.

Vervolgens kijk ik op de pagina van de stentor dat de breuk pas op 25-02 om 16:45 is gevonden.
 

dan is mijn vraag wat is er uberhaupt aan gedaan tussen gisteren 16:45 en nu?

In mijn ogen helemaal niets, kom zelf uit de glasvezelwereld, en als je een kabel moet herstellen kan dat geen 24 uur duren. 
los gewoon die storing op want ik ben er wel klaar mee.
Ik mag ook aannemen dat wij vanaf vandaag gewoon weer internet hebben want hoe KPN hier nu mee omgaat is gewoon te triest voor woorden.


PCgebied 7325 heeft sinds vanochtend 8:30 weer een werkende glasvezelverbinding. 

Inderdaad, hij werkt weer.

RoPro bedankt voor het melden, jammer dat KPN dit zelf niet kan melden aan mij.


Helaas postcode gebied 7323 werkt het nog niet 


7322 is er ook een storing sinds gisteren avond omstreeks 2100. Sinds vanmorgen werken enkele pagina’s wel weer zoals; youtube, google, tweakers etc. Volgens de storingspagina is er hier geen storing, maar twitter en kpn.com zelf laden al niet. Ik kan hierdoor op het moment dus niet vanuit huiswerken, daar ook MS Teams niet werkt, en ik ook geen verbinding kan krijgen met de VPN.
Deze storing, is dus nog niet opgelost, ondanks dat KPN meld dat dat wel het geval is.


Hoi,

Ik lees net op internet..... ja want van kpn zelf hoor je niks. Dat de storing zou zijn opgelost. Nou ik heb nu na bijna 3 dagen nog helemaal niks dat werkt. Leuk die compensatie waar over gesproken wordt maar dat is niks vergeleken met de extra data die ik nu verbruik op mijn mobiel. Hoop echt dat het heel snel weer werkt. Net sinds de 17de feb klant en nu al dit. 


Gelukkig eindelijk weer tv en internet op postcode 7323. Jammer dat KPN niks meer heeft laten weten op dit forum. Stap in mei direct weer overÂ