Skip to main content
Vraag

Storing met internet en tv en steeds wisselende berichten hierover van KPN

• July 3, 2025
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Sinds gisteren geen internet en tv. Ik gebruik mijn mobiel als hotspot en heb ik vandaag extra data gekregen. Dus prima. Waar het mij om gaat is echter de verwarrende berichtgeving van de kpn via sms’jes. Dan is de melding dat storing is opgelost en dan weer de melding dat het defect van de glasvezelkabel nog niet is opgelost. En intussen probeer je dan de boel weer op te starten wat natuurlijk geen resultaat geeft. Dit alles duurt nu al twee dagen. Hoe komt deze verwarrende berichtgeving tot stand? Dit alles is erg vervelend en tot nu toe nog steeds geen oplossing.

Hoe lang gaat dit nog duren?

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 3, 2025

En zo kan het gaan. Dan krijgt kpn van de netwerkbeheerder door dat het is opgelost maar dan gaat er toch weer wat mis. Knap vervelend inderdaad! Laat het modem aan staan dan zie je meteen of het werkt. Hoe lang het duurt weet nog niemand. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 7, 2025

Goedemorgen ​@Jan de P , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

We zijn inmiddels een paar dagen verder, is je storing verholpen of speelt dit nog steeds? Hoe de verwarrende berichtgeving tot stand komt, wordt hier boven al uitgelegd door ​@Joep1965 en daar kan ik niet meer zoveel aan toevoegen. Neemt natuurlijk niet weg dat een storing altijd ongelegen komt en per definitie te lang duurt. Hopelijk kun je inmiddels weer gewoon gebruik maken van je diensten zoals je dat bent gewend 🙏🏻

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 7, 2025

Dank voor jullie reacties.

Helaas is de storing nog niet verholpen ondanks dat de glasvezelkabel wel gerepareerd is. Resetten  vervolgens van zowel mijn glasvezelkastje (alarm lichtje blijft rood)als mijn modem heeft nog niet geleid tot het gewenste effect. Hierop heb ik vandaag contact opgenomen met de storingsdienst van de kpn en zij sturen deze week een monteur. Ik krijg sowieso een ander glasvezelkastje en hij gaat de boel doormeten en hopelijk alles weer in orde brengen.

Nogmaals dank voor jullie meedenken.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 8, 2025

Jij bedankt voor de heldere terugkoppeling ​@Jan de P!

Ontzettend balen dat de storing nog steeds niet is opgelost maar wel goed om te lezen dat er deze week een monteur bij jou langs gaat komen! Ik verwacht dat hij de storing op locatie voor je weet te verhelpen. Laat je ons hier ook nog even weten hoe dit is afgelopen? Alvast bedankt :)