Skip to main content
Sinds een paar mnd.heb ik en andere bewoners uit Dokkum erg veel last van gebrom/gezoem uit een straatkast.ik heb de woningbouw om hulp gevraagd en ook de gemeente...maar tot nog toe weinig succes.

De hele dag hoor ik t,en het is vooral s'nachts niet te doen waardoor we bijna geen oog dicht doen.heb al sterke oordopjes in maar daar komt t gewoon doorheen.

Ik loop al met erge klachten bij de huisarts.(veel stress en ook depressieve klachten).

Ik zou willen dat hier een eind aan kwam anders beland ik nog in het ziekenhuis of erger waar ik steeds banger voor word...heb hier ook nog 2 kids omlopen.

Misschien kunnen er dempingsplaten in de kast oid.

Ik doe hierbij een bijlage met n foto van de kast.

(Het is zeer moeilijk om contact te krijgen met jullie...heb al paar keer gebeld en doorverwezen... of de verbinding wordt verbroken of moet heeeeel erg lang wachten en hoor dan niks meer)

Hoop heel snel iets te horen van jullie kant.

@Nadia super bedankt voor deze reactie,hoop dat het hiermee nu opgelost wordt.
Dat is zeker de bedoeling, @Geertsje. 😃



Ik krijg van mijn collega een berichtje als ze de kast gaan aanpakken, ik houd je op de hoogte!

Hoi @Nadia het is nu 14 dagen geleden en dacht dat er wel eens iets zou veranderen en dat ik nog steeds geen bericht van je heb gekregen wanneer ze zouden komen voor de kast.Ondertussen heb ik en andere bewoners er nog steeds last van.t' zoemt de hele dag door en snachts nog steeds het ergste,krijg zeer weing slaap,nog steeds....


Oei. Dat is wel heel jammer, @Geertsje . 

Ik neem deze week de topics van @Nadia over omdat ze met vakantie is. Ik heb bij onze contactpersoon nagevraagd en die weet mij te melden dat er vrijdag 18 oktober een stille ventilator is geplaatst. Dit zou de hinderlijke brom op afstand moeten hebben verholpen. Ik begrijp dat jij nog steeds hinder ondervind van onze straat kast?

 


Hoi @Erwin_ als dit die stille ventilator is nou dan hou ik mn hart vast,het zoemt/bromt nu aan 1 stuk door dag en nacht.echt niet te harden,ik kan er ook niet aan wennen,wat ik geprobeerd heb,maar krijg er n zere kop van.,en zoals al eerder vermeld,ben ik niet de enige hier in dokkum.En weer geen slaap.....


Knap waardeloos. Ik had echt gehoopt dat het nu stil zou zijn. Ik zal aangeven dat jij er nog steeds last van hebt!


Dank je wel @Erwin_ 


Reageer