Skip to main content

straatkast heeft hinderlijk lawaai

• September 27, 2019
  • 32 reacties
  • 1845 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

32 reacties

• Auteur
  • Topper
  • October 9, 2019
@Nadia super bedankt voor deze reactie,hoop dat het hiermee nu opgelost wordt.

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • October 9, 2019
Dat is zeker de bedoeling, @Geertsje. 😃

Ik krijg van mijn collega een berichtje als ze de kast gaan aanpakken, ik houd je op de hoogte!

• Auteur
  • Topper
  • October 23, 2019

Hoi @Nadia het is nu 14 dagen geleden en dacht dat er wel eens iets zou veranderen en dat ik nog steeds geen bericht van je heb gekregen wanneer ze zouden komen voor de kast.Ondertussen heb ik en andere bewoners er nog steeds last van.t' zoemt de hele dag door en snachts nog steeds het ergste,krijg zeer weing slaap,nog steeds....

Erwin van KPN
Moderator

Oei. Dat is wel heel jammer, @Geertsje . 

Ik neem deze week de topics van @Nadia over omdat ze met vakantie is. Ik heb bij onze contactpersoon nagevraagd en die weet mij te melden dat er vrijdag 18 oktober een stille ventilator is geplaatst. Dit zou de hinderlijke brom op afstand moeten hebben verholpen. Ik begrijp dat jij nog steeds hinder ondervind van onze straat kast?

• Auteur
  • Topper
  • October 25, 2019

Hoi @Erwin_ als dit die stille ventilator is nou dan hou ik mn hart vast,het zoemt/bromt nu aan 1 stuk door dag en nacht.echt niet te harden,ik kan er ook niet aan wennen,wat ik geprobeerd heb,maar krijg er n zere kop van.,en zoals al eerder vermeld,ben ik niet de enige hier in dokkum.En weer geen slaap.....

Erwin van KPN
Moderator

Knap waardeloos. Ik had echt gehoopt dat het nu stil zou zijn. Ik zal aangeven dat jij er nog steeds last van hebt!

• Auteur
  • Topper
  • October 25, 2019

Dank je wel @Erwin_Â