Skip to main content

mijn glasvezel signaal hield er plots mee op maar ben er inmiddels achter dat dit komt omdat de stroomadapter van het glasvezel kastje niet goed meer is. kabeltje lijkt wat zwak en verdroogd. na wat prutsen werkt het wel weer maar zou graag een nieuwe ontvangen. kan dit naar mij worden verstuurd of op te halen in de kpn winkel?

gaat om type Leader electronics F6

MU05-N120050-C5

Hi @xxpatries, via een medewerker binnen deze community is het mogelijk om een nieuwe adapter te ontvangen. Vul hiervoor je persoonsgegevens in op je profiel. Deze zijn voor andere niet zichtbaar, alleen voor jezelf en medewerkers. Daarnaast helpt het om een foto van je glasvezelaansluiting te delen en een foto van de adapter. Dan weet je zeker dat je de goede ontvangt. 


 


Hoi @xxpatries, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld maar ook dat je hierover gister contact hebt gehad met onze helpdesk en dat een nieuwe adapter al onderweg is, top! Ik ga er vanuit dat dit nu helemaal goed gaat komen. Mocht er toch nog iets zijn, dan weet je ons te vinden!


kabeltje inmiddels ontvangen en werkt prima.


Ik zit al meer dan een week op een monteur te wachten die de glasvezel kabel moet repareren buiten. Nog steeds niks vernomen.  Digitenne werk ook niet, moest via link SMS de probleem oplossen blijkt dat we nog niet zijn aangemeld. Ben erg Boos want sinds de verhuizing hebben we problemen en kpn komt niet met een oplossing. 


Ik zit al meer dan een week op een monteur te wachten die de glasvezel kabel moet repareren buiten. Nog steeds niks vernomen.  Digitenne werk ook niet, moest via link SMS de probleem oplossen blijkt dat we nog niet zijn aangemeld. Ben erg Boos want sinds de verhuizing hebben we problemen en kpn komt niet met een oplossing. 

Via https://community.kpn.com/topic/new kunt u een eigen topic maken. Het heeft weinig zin om uw probleem te delen in een topic die over iets heel anders gaat. 


Reageer