Skip to main content

Goedemorgen, 

 

Het pikkie van mijn adapter van de tv modem experia box V10A is net afgebroken, kunnen jullie een nieuwe opsturen ? 

 

Kan nou geen tv meer kijken. 

Het pikkie???
Het plugje van de voeding van de V10A bedoel je neem ik aan?
Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Welkom bij ons op het forum @Wim vd Vegt. Wat is het pikkie precies? Ik weet niet of ik daar het juiste beeld van heb :stuck_out_tongue_winking_eye: En van welk apparaat is het precies? Je noemt zowel de tv-ontvanger als de Experia Box in dezelfde zin, dat zijn verschillende apparaten. De tv-ontvanger staat bij de tv zelf, de Experia Box is het modem en zorgt ook dat het internet werkt. Als je dat kunt toelichten en je profiel invullen zoals huistijger al noemt kunnen we met je meekijken.


We hebben geen reactie meer van je gezien @Wim vd Vegt, wel zie ik nu gegevens op je profiel staan. Maar ik weet nog niet over welk apparaat het precies gaat, zou je dat nog kunnen toelichten?


Wat is het pikkie precies? 

Dat weet je wel :joy:  grappige vertaling voor het woord male connector.

 


Wat is het pikkie precies? 

Dat weet je wel :joy:  grappige vertaling voor het woord male connector.

 


dat weten we dus niet

of het om de adapter van de experiabox gaat of om de adapter van de itv ontvanger

daar zit het verschil en een kpn webcare wil dit weten

voor de oplossing

 


Wat is het pikkie precies? 

Dat weet je wel :joy:  grappige vertaling voor het woord male connector.

 


dat weten we dus niet

of het om de adapter van de experiabox gaat of om de adapter van de itv ontvanger

daar zit het verschil en een kpn webcare wil dit weten

voor de oplossing

 

Dat heeft de vragensteller toch zeer helder vermeld mijn adapter van de tv modem experia box V10A



-