Skip to main content
Beantwoord

Structurele problemen met verbinding en klantonvriendelijke behandeling

• February 19, 2026
  • 7 reacties
  • 77 keer bekeken

We hebben bij ons adres nu 3jaar ellende met de verbinding en tv al nu onder tussen 5 monteurs en 100de telefoontjes veder ben ik het zat ook alle extra koste die ik heb gemaakt voor kpn om in orde te krijgen en nog niets dus nu de keus na 10jaar om mijn contract te beëindigen wegens te kort koming van kpn en in eens zijn ze klant onvriendelijk telefoon in je oor op hangen niet luisteren naar mijn probleem en weer een monteur sturen terwijl alle afdelingen zeggen dat dit niet normaal is en dit te kort koming van kpn is maar nu kan ik weer betalen en dat is als klant heel hard na 10jaar trouw tezijn zo behandeld re worden en zeker de telefoon gewoon ophangen als je je hart lucht als betalen de klant zeer ontevreden klant nog bozer maken kpn gefeliciteerd met het feit een vaste klant kwijt te raken in plaats van helpen 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Ricardo cilon, welkom allereerst bij onze community.Ā 

Ontzettend naar om te lezen dat dit niet goed is gegaan. Ik lees echter ook dat er een aantal monteurs langs zijn geweest en hun best hebben gedaan, dat niemand zijn best heeft gedaan kan ik dus niet helemaal plaatsen. Ik lees ook dat op jouw adres niet de optimale snelheid kan worden gehaald door oude bedrading. Dit is een aanname van mij van wat ik uit je tekst begrijp.Ā 

Als je zo vriendelijk wilt zijn om concreet uit te leggen wat er aan de hand is denk ik uiteraard ook graag mee. Gebruik bijvoorbeeld de bullet poits om stap voor stap uit te leggen wat er aan de hand is, het leest ook iets fijner. Klik daarvoor op de knop zoals hieronder afgebeeld. Vergeet daarbij ook niet om antwoord te geven op onderstaande vragen van JanD.Ā 
Ā 

Beste ​@Ricardo cilonĀ wat is concreet je probleem, internet, tv,Ā vaste telefoon of een combinatie er van?

Wat heeft KPN geprobeerd om het op te lossen en waarom werkt de eventuele oplossing niet?

Wat voor extra kosten heb je gemaakt en waarvoor?

Wat voor apparatuur heb je van KPN in bruikleen?

Welk merk en type modem met welke firmwareversie?

Welk merk en type tv-decoder?

Gebruik je nog andere (KPN) apparatuur zoals versterkers, switches, routers enz.?

Hoe zijn beide apparaten met elkaar verbonden, rechtstreeks met een kabel, via via wifi of anderszins?

Graag antwoord op deze vragen zodat we misschien binnen dit forum tot een oplossing kunnen komen.

Ā 

Ā 

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 19, 2026

Beste ​@Ricardo cilonĀ wat is concreet je probleem, internet, tv,Ā vaste telefoon of een combinatie er van?

Wat heeft KPN geprobeerd om het op te lossen en waarom werkt de eventuele oplossing niet?

Gebruik je nog andere (KPN) apparatuur zoals versterkers, switches, routers enz.?

Hoe zijn beide apparaten met elkaar verbonden, rechtstreeks met een kabel, via via wifi of anderszins?

Graag antwoord op deze vragen zodat we misschien binnen dit forum tot een oplossing kunnen komen.

Ik ga niet in op jouw opmerking over de onvriendelijke behandeling die je ervaart, want ik ben daar niet bij geweest.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 19, 2026

Nee ik heb 3 super WiFi punten elke monteur heeft de inter net gecheckt en geven aan dat het optimale niet kan bieden op mijn adres wegens de oude bekabeling en een route moeten kopen om dat kpn de route die hun bieden bij mij niet gaat werken de volgende monteur komt niet op dagen maar zegt geweest te zijn de derde monteur plaatst me nieuwe modem die eigenlijk niet nodig was en nam de ouwe mee maar melde niks en kon ik weer voor de koste op draaien daar na drie monteurs 3uur bij me thuis aan de gang geweest met alles door meten en doen gaan weg bam nog steeds geen inter net en tv en weer niet optimaalĀ  en daar aan tegen mij wijs maken dat ik me abbonemet heb verlengt waar geen contac voor op is genomen en ineens moet ik goed keuring hebben gegevenĀ  op iets wat ik niet heb gedaanĀ  dan bel je er over en kan je niet opzeggen op iets wat je niet krijgt van kpn en mooiste is telefoon op hangen grote mondenĀ  en danĀ  nog eens zeggen dat ik de geen onderbreek terwijl ik niet mijn probleem kan uitleggen dit is dus redelijk kort het proberen uit toeleggen hoe of watĀ  er speelt dus mijn probleem kan kpn niet oplossenĀ 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 19, 2026

Alles is aan gesloten door monteurs dus ik kom daar niet aan en is denk dan profesioneel aangesloten tof volgens kpn

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 19, 2026

En als u goed leest ​@JanDĀ  hebben ze alles geprobeerd met allerlij dingen ik moest routes kopen toen weer super WiFi punten en noem maar opĀ  nieuwe inter net kabels hdmi kabels betalen voor programma's die het internet stabiliserenĀ  toen was het dit toen weer dat en geen 1heeft het op gelost. Kpn is gewoon achteruit gegaan en maakt hun tevreden klanten bestand naar een ontevreden klanten bestand laten betalen voor alles en niks geven makkelijk rijk worden over de rug van vaste klanten en nieuwe klanten die in hun trappen

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 19, 2026

Bedankt voor je reactie, met deze reactie kan ik je helaas niet verder helpenĀ 

Succes.

Ā 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 19, 2026

Nee iedergeval bedankt dat u wilde helpen maar kpn wilt zelf niet eens helpen

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 21, 2026

Hi ​@Ricardo cilon, welkom allereerst bij onze community.Ā 

Ontzettend naar om te lezen dat dit niet goed is gegaan. Ik lees echter ook dat er een aantal monteurs langs zijn geweest en hun best hebben gedaan, dat niemand zijn best heeft gedaan kan ik dus niet helemaal plaatsen. Ik lees ook dat op jouw adres niet de optimale snelheid kan worden gehaald door oude bedrading. Dit is een aanname van mij van wat ik uit je tekst begrijp.Ā 

Als je zo vriendelijk wilt zijn om concreet uit te leggen wat er aan de hand is denk ik uiteraard ook graag mee. Gebruik bijvoorbeeld de bullet poits om stap voor stap uit te leggen wat er aan de hand is, het leest ook iets fijner. Klik daarvoor op de knop zoals hieronder afgebeeld. Vergeet daarbij ook niet om antwoord te geven op onderstaande vragen van JanD.Ā 
Ā 

Ā 

Ā