Skip to main content

Hallo,

Sub mappen outlook zijn spontaan verdwenen in mijn GSM Samsung A54. 

Mijn server is ingesteld als IMAP: imap.kpnmail.nl

En alles opnieuw geïnstalleerd geen succes, in mijn Webmail en laptop zijn de mappen wel zichtbaar, is er een oplossing om deze ook weer zichtbaar te krijgen op mijn mobiel? 

mvrgr Peter Zijlmans

Hallo Peter! Is het nog gelukt? Het opnieuw installeren van Outlook is dus niet gelukt?


Nee, helaas niet is er een oplossing voor.

Gr Peter

 


Ai dat is jammer Peter. Misschien brengt een ander e-mailprogramma dan uitkomst?

 


Weet je wat raar is, als ik een mailtje met naar map verplaatsen aanklik komen de submappen tevoorschijn.

Plaats ik iets in een map wordt niets zichtbaar.

Andere outlook app geïnstalleerd zijn de mappen ook niet zichtbaar?


Hallo @Peter Z 

 

Wat bedoel je precies met mappen niet zichtbaar, op een mobiel zie de mappen sowieso niet standaard in beeld, pas als je op het icoontje naast Postvak IN klikt zie je de mappen zoals in de afbeelding, bedoel je dat of blijft bij jou dan de mappenlijst helemaal leeg?

 


Ja, inderdaad als ik daar op klik worden de submappen niet zichtbaar.

 


Als je in webmail bij de instellingen kijkt, staan alle mappen wel aangevinkt zoals in onderstaande afbeelding?

De standaard mappen zouden niet eens uitgezet moeten kunnen worden maar bij een andere forumgebruiker was dat wel het geval bij zijn Spam map, blijkbaar kan het gebeuren dat de standaard mappen niet (meer) geselecteerd zijn.

 

Vreemde is dat je ze wel ziet als je mail verplaatst en dan verwacht ik eigenlijk dat dit wel goed staat maar je weet maar nooit.


Gesp,

Bedankt voor je reactie, na controle van mijn webmail staan alle submappen aangevinkt.

Na aan en opnieuw aanzetten geen succes🤔


En ik durf niet op mappen vernieuwen te klikken, dat alle mails worden gewist.


Mappen vernieuwen ververst alleen de lijst, dat kan verder geen kwaad.

 

Kan je als test eens een heel nieuw mailaccount aanmaken via https://email.kpn.com

Als je dat account dan toevoegt in outlook op je mobiel gebeurd er dan hetzelfde of krijg je dan wel alle mappen te zien?
Mocht er hetzelfde gebeuren dan ligt het aan iets op je mobiel, anders zit het toch in je mailaccount.


Gesp, probleem opgelost.

Instellingen outlook Privacyinstellingen en vinkje aangezet bij Optionele diagnostische gegevens.

Bedank voor je meedenken.

Gr Peter


Ook bij de GSM van mijn partner zijn de submappen weer zichtbaar.

Gr Peter😁


Fijn dat het daarmee is opgelost.

Ik kan mij niet voorstellen waarom dat het oplost want dat zou er niets mee te maken moeten hebben, het enige wat dat zou moeten doen is extra diagnostische gegevens versturen naar Microsoft.
Het zou geen enkele invloed op het tonen van mappen moeten hebben.

Bij mij staat dat vinkje gewoon op uit en ik zie de mappen wel.