Skip to main content

waarom krijgen alleen nieuwe klanten 2x super wifi gratis

en vasten klanten niet ik vindt dit waardeloos moet je eerst het abonnement op zeggen of zo 

ik heb alles in 1 pakket en wifi is niet zo best in huis ik dacht dat jullie dat belangrijk vonden  

Hallo @Verveld

Inderdaad krijgen nieuwe klanten een mogelijkheid om gratis SuperWifi te ontvangen. Overigens is Wifi een aanvulling op de door jou afgenomen dienst Vast (bekabeld) Internet Thuis (En mogelijk tv) KPN garandeert niet dat jij in het hele huis ongestoord kunt genieten van Wifi.

 

Wat betreft jouw opmerking over gratis kado's voor nieuwe klanten schrijft KPN : 

 

We vinden het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ik snap dat je veel liever iets gratis krijgt dan dat je er voor moet betalen. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven we korting op het abonnement of de Super WiFi als cadeau bij een nieuwe abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening.