Skip to main content

We hebben net een monteur gehad die 2 Super Wifi punten heft geinstalleerd. We hadden al maanden last van slechte WIFI. De monteur gaf aan dat we het eerst konden testen en hij later de bon zou afmelden maar nu kregen we meteen een mail met de rekening. Ik vind het raar dat vaste klanten van KPN moeten betalen voor deze Super WIFI munten (149 Euro) en dat nieuwe klanten deze gratis krijgen. Ik kan me voorstellen dat vaste klanten deze ook gratis zouden moeten krijgen mits ze aangeven nog lang bij KPN te blijven. Anders is het natuurlijk veel interessanter om eerst KPN op te zeggen en over te stappen op Ziggo die ook WIFI garandeert in het hele huis en mocht dat niet bevallen dan weer terug naar KPN te gaan en de WIFI punten dan gratis te krijgen.

 

Hallo @Jankoers,

Het is helemaal niet raar. Nieuwe klanten krijgen een welkomstaanbieding die jij ook ooit gekregen hebt. In deze is die welkomst aanbieding een setje superwifipunten i.p.v. korting. Helaas kan KPN niet 1,2 miljoen klanten gratis wifipunten gaan opsturen, dat verhoogd voor iedere klant de prijzen. 
Het enige om elk jaar korting te krijgen is om elk jaar van provider te wisselen. 

De SuperWifi punten mag je 14 dagen gratis proberen, maar ze moeten inderdaad wel betaald worden. Als je binnen 14 dagen ze toch niet wil mag je ze retourneren en krijg je je het aankoopbedrag weer teruggestort. Neem altijd contact op met CEVA Logistics via 070-301 39 88 als je ze wilt retourneren. 


Hi @Jankoers, leuk dat je hier op de kpn community terecht bent gekomen, welkom op het forum :)

We vinden het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,Spotify, Amazone Prime en nog veel meer. Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ik snap dat je veel liever iets gratis krijgt dan dat je er voor moet betalen. Maar Chris slaat de spijker op z'n kop. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven we korting op het abonnement of de Super WiFi als cadeau bij een nieuwe abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening :) 


Reageer