Skip to main content

Hallo, elke 3 a 4 weken springen de Super wifi punten op rood. Elke keer stel ik ze opnieuw in via het modem. En elke keer moeten ze weer updaten. Is dit normaal? Vindt dit zelf heel vervelend , vooral nu met thuiswerken.

Wat stel je dan in in het modem?? Daar moet je helemaal niks mee doen.  Welk modem heb je?


De wifi punten sluit ik een voor een aan op het modem . Om ze zo weer te installeren. Dit doe ik met de app van KPN .  Modem is Experia box v10a

 


@GerdaJ Hmmm :thinking: Ik denk dat jou internet verbinding dan op dat moment wegvalt.

Dat ze daarna weer moeten initialiseren is normaal.

Heb jij 1 Superwifi bekabeld en de ander draadloos ?

Is er op het moment vd storing iets vreemds te zien op je V10A ?

Je zou je lijn eens kunnen laten doormeten door te bellen met KPN.


@tonymelony  het wifipunt bij het modem is bekabeld . Het wifipunt boven is draadloos.

 

Ik zal naar KPN bellen en hoor daar even.


@tonymelony  het wifipunt bij het modem is bekabeld . Het wifipunt boven is draadloos.

 

Ik zal naar KPN bellen en hoor daar even.

En het bekabeld aangesloten SuperWiFi punt word ook rood?


@GerdaJ Hmmm :thinking: Ik denk dat jou internet verbinding dan op dat moment wegvalt.

Mogelijk. Of de kabel tussen SuperWiFi en Experiabox is niet goed.

Wat doen de lampjes op de Experiabox? 


Goeie service bij KPN , ik heb met de klantenservice gebeld en mocht nieuwe ophalen bij de KPN winkel. Zo gedaan en nu afwachten of dit goed gaat. Alleen bedankt voor jullie reactie


Hi @GerdaJ, dank je wel voor jouw bericht. Ik begrijp dat je intussen contact hebt gehad met mijn collega en dat je nieuwe SuperWifi op mocht halen bij een KPN winkel. Is dit gelukt en heeft dit het probleem ook verholpen? Ik hoor het graag van je!


@Ron   ik heb maandag bij een kpn winkel nieuwe wifi punten gekregen. Tot nu toe nog geen last gehad. Hopelijk blijft het nu goed.

Groetjes Gerda


Dank je wel voor de update. Ik ben blij om te lezen dat de nieuwe SuperWifi punten het probleem hebben verholpen! Mocht het probleem onverhoopt weer terug komen, of als je nog andere vragen hebt, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!