Skip to main content

Goede middag ,

ik heb laatst 2 super WiFi versterkers gekocht en deze werken beide goed , maar nu brand bij de oude versterker het bovenste lampje blauw en de onderste paars. Deze Brande eerst oranje overigens, maar na een restart blijft deze paars branden. De versterker is nog niet zo oud. Wat moet ik hiermee???

mvg,

Fam Hoekstra 

*Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt

Die versterker heeft u niet bekabeld aangesloten? 


Hallo @famHoekstra 

versterker het bovenste lampje blauw en de onderste paars

Op de Super wifi brandt maar 1 lampje, hoogstens in verschillende kleuren, waarvan de kleurbetekenis achter op het uitschuifbare dekseltje staat.

 


Hallo @famHoekstra 

versterker het bovenste lampje blauw en de onderste paars

Op de Super wifi brandt maar 1 lampje, hoogstens in verschillende kleuren, waarvan de kleurbetekenis achter op het uitschuifbare dekseltje staat.

 

Maar @famHoekstra Heeft ook nog een oude versterker. Dat zal wel zo'n 4kante witte zijn.


Hallo @famHoekstra 

versterker het bovenste lampje blauw en de onderste paars

Op de Super wifi brandt maar 1 lampje, hoogstens in verschillende kleuren, waarvan de kleurbetekenis achter op het uitschuifbare dekseltje staat.

 

Maar @famHoekstra Heeft ook nog een oude versterker. Dat zal wel zo'n 4kante witte zijn.

Dat zal het kunnen zijn, dat had ik niet zo gauw in de gaten.

We wachten de reactie van @famHoekstra  af.

 


Inderdaad, 2 x super WiFi wat goed gaat , maar een oude ( vierkante) die nu dat paarse lampje heeft. Wel 2 keer blauw gehad na installatie super WiFi,  maar nu niet meer


Nieuwe kabel getrokken tussen de vierkante versterker en experiabox , maar geen signaal. Kunnen super WiFi en de vierkante versterker wel met elkaar KPN ?????


Hoi @famHoekstra, welkom.

Goede vraag! ik heb dit voor je opgezocht. Het blijkt dat de “oude” vierkante wifi versterkers niet goed samen werken met de nieuwe Super Wifi versterkers. De Super Wifi zet namelijk de Wifi uit op jouw modem en vormen een gesloten Mesh Netwerk in jouw woning. De oude wifi versterker beschikt niet over Mesh, de twee netwerken zullen elkaar dus in de weg zitten. 


Nieuwe kabel getrokken tussen de vierkante versterker en experiabox , maar geen signaal. Kunnen super WiFi en de vierkante versterker wel met elkaar KPN ?????

Ja. Als je die vierkante bekabeld aansluit. En hem een andere WiFi naam uit laat zenden dan de SuperWiFi's. 


Hallo naar dat de stroom 3 keer was uitgevallen gisteren blijft 1 WiFi versterker op paars 


Hallo @Ester Reitsma is dat een SuperWiFi? Het lijkt erop dat die door de stroomuitval teruggevallen is in de fabrieksinstellingen en dus opnieuw geconfigureerd moet worden. Het paarse lampje duidt daarop. Dat betekent dat je die weer tijdelijk met een kabel moet aansluiten op de Experia Box.