Skip to main content

Hoe fijn is het voorKPN dat bestaande klanten de super wifi voor de nieuwe klanten betalen. Nu kost het de kpn  niets. Bijzonder dit.

Zij mogen deze gratis en ik als trouwe klant moet hier dik voor betalen. 

Ik vind dit niet kunnen. Misschien toch maar overstappen. 

 

Waarom wil iedereen opeens gratis superwifi, terwijl dit enkel een tijdelijke actie is om nieuwe klanten te werven?


@JeroenB22 typisch Nederlands! Als er iets gratis slaat de hebzucht toe. We staan niet voor niets bekend als een gierig volk. Maar @Munjer begrijpt het wel dat 2.5 miljoen super wifi's gratis weg geven niet kan.  Dat kan kpn niet betalen.


Hi Munjer, welkom op het forum. 

Dit is inderdaad een actie om nieuwe klanten te werven, zoals alle nieuwe klanten op het moment van aanmelden een bepaalde actie hebben gehad. Niets meer en niets minder. :) 

 


hallo kan ik als bestaande klant ook superwifi krijgen of moet ik daar voor betalen. 


U moet die inderdaad kopen en dus betalen. Heeft u de Wi-Fi tuner al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login


Hoi @o stolk 

Zie hieronder:
 

Hi Munjer, welkom op het forum. 

Dit is inderdaad een actie om nieuwe klanten te werven, zoals alle nieuwe klanten op het moment van aanmelden een bepaalde actie hebben gehad. Niets meer en niets minder. :) 

 

Dus ik denk dat het niet gratis kan in deze.