Skip to main content

Al dagen geen tv en wifi, vervolgens bel je de klantenservice wordt je in de wacht gezet en na 15 minuten wordt er opgehangen. Vervolgens krijg je daarna weer iemand aan de lijn die zich niet klantvriendelijk kan opstellen en alle vragen beantwoordt alsof zij de klant is met problemen. Nu wordt er een nieuwe modem opgestuurd en dat kan blijkbaar niet naar mijn huis gestuurd worden, want dat moeten er 10euro kosten in rekening gebracht worden. Het pakket kan wel 500m verderop gratis verstuurd worden om vervolgens opgehaald te worden. Ook een weer een puntje waar de klant voor moet opdraaien terwijl het probleem bij KPN ligt.

Dit geeft mij als klant het gevoel dat KPN niet echt veel over heeft voor zijn klanten en alles bij de klant zelf neerlegt.

Als het probleem straks hierdoor nog niet is opgelost is KPN dit houshouden kwijt als klant.

Kan het kloppen dat uw modem stuk is? Denkt u dat zelf ook? 

Wat doet uw modem? Wat doen de lampjes? Welk modem heeft u? Heeft u misschien nog een oud model? 


Hoi @Mauricet en welkom hier op ons forum!

Hopelijk heb je het nieuwe modem inmiddels ontvangen en zijn de problemen hiermee verholpen. Verder jammer om te lezen dat je geen goede ervaring hebt gehad met onze klantenservice, je mag uiteraard beter van ons verwachten. Wat betreft de levering van nieuwe apparatuur; dit gaat tegenwoordig inderdaad via servicepunten in de buurt. We hebben gemerkt dat veel mensen dit prettiger vonden dan een koerier omdat ze op hun eigen gewenste tijdstip de apparatuur op kunnen halen (het blijft een week lang liggen bij het desbetreffende servicepunt). Jammer dat deze vlieger voor jou niet op gaat. Je conclusie dat we niet veel voor onze klanten over hebben, kan ik dan ook niet met je delen daar we het proces nu op een manier hebben ingericht (servicepunten) die voor veel mensen prettig werkt.Â