Skip to main content

Goedendag,

Situatie:

Experiabox KPN (192.168.2.x), 1 aansluiting naar TV en 1 aansluiting naar Edgerouter Lite (10.0.0.x). In de Experiabox heb ik een DMZ opgegeven naar deze Edgerouter. Werkt overigens prima.

Vanaf Edgerouter lite een poort naar een switch. In deze switch allerlei apparatuur en de master van de SuperWifi. M’n hele netwerk draait dus op 10.0.0.x. Het WAN van de Edgerouter is 192.168.2.x en staat als DMZ in de Experiabox.

Het werkt allemaal prima, alleen het lampje van de master Superwifi, die dus bekabeld is aangesloten, brand constant oranje.

Ik heb nog 2 andere punten, draadloos, en die branden wel groen.

Ik zie dat de Superwifi een DHCP heeft gekregen, in dit geval 10.0.0.201, maar kan deze ook niet via een webpagine benaderen.

Enig idee waarom het lampje van de master, die dus bekabeld is aangesloten, constant oranje brand en waarom ik er niet op kan inloggen via een webpagina?

@ejvl01 zou je om uit te sluiten dat het aan de apparatuur tussen de Experiabox en de Superwifi ligt deze er tussenuit kunnen halen? Dus gewoon deze direct op de Experiabox aan kunnen sluiten? 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!