Hallo ik heb onlangs overgestapt naar hussel 200 , het bevalt goed , ook heb ik destijds via de monteur 2 superwifi genomen prijs 149 , maar ik dacht er niet bij toen ik dus van compleet overstapt naar hussel , kon ik onderaan 2 superwifi krijgen voor 100euro ( als ik het goed had) , kan hier nog iets gedaan worden.
mvg Roland
Beste antwoord door Natasja
Dag @rol7007. Van harte welkom hier op het Forum. Het klopt dat we een actie hebben gehad voor bestaande klanten, waarbij we alleen in specifieke gevallen 2 SuperWifi punten voor € 100,- konden aanbieden. Echter, deze actie is op 6 juli komen te vervallen. Ik zie dat jij je bestelling hebt geplaatst op 17 augustus. Op dat moment gold de actie die @Joep1965 noemt: 2 SuperWifi punten voor € 149,- in plaats van € 199,-.
Weet je het zeker ik heb mijn via internet kpn site ( inloggen) dus van compleet naar hussel 200 gedaan , ik dacht dat er onderaan stond 2 voor 100. ??
Dag @rol7007. Van harte welkom hier op het Forum. Het klopt dat we een actie hebben gehad voor bestaande klanten, waarbij we alleen in specifieke gevallen 2 SuperWifi punten voor € 100,- konden aanbieden. Echter, deze actie is op 6 juli komen te vervallen. Ik zie dat jij je bestelling hebt geplaatst op 17 augustus. Op dat moment gold de actie die @Joep1965 noemt: 2 SuperWifi punten voor € 149,- in plaats van € 199,-.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.