Skip to main content

Dag,

Wij hebben een experia V12 box met 2 superwifipunten. Na afgelopen voorjaar al veel problemen te hebben gehad (uren helpdesk, 2x een monteur) werkte alles weer. Tot vandaag…

De superwifi ligt er weer uit. WiFi en punt 1 krijgen we werkend. Zodra punt 2 wordt aangesloten klapt de hele handel er weer uit. 
 

Mijn man heeft vandaag al 3 uur met de klantenservice contact gehad in een poging alles weer te laten werken. Bij de laatste werd de verbinding verbroken… nog steeds geen oplossing.  Zo’n beetje alle handleidingen meermaals doorlopen. Apps geïnstalleerd. Resets gedaan. Stekkers, kabels en lampjes. Ondersteboven en achterstevoren.
Om moedeloos van te worden. 


Lieve KPN… dit moet toch anders kunnen? We sturen mensen naar de maan maar een fatsoenlijk wifinetwerk blijkt te complex. Zorg voor werkende apparatuur en helpdeskmedewerkers die het probleem oplossen i.p.v. weer een protocol doorlopen dat al geprobeerd is. Help us out!

@Flinkies Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je zoveel problemen hebt met je Superwifi punten en dat je er met de klantenservice niet uit komt. 

Ik begrijp dus dat als je het 2e punt aansluit "alles" er uit klapt. Hoe bedoel je dit precies? Gaan dan de lampjes rood branden op je Superwifi punten en is er helemaal geen netwerk meer zichtbaar? 

Of zendt je Box 12 op dat moment bijvoorbeeld nog wel wifi signaal uit?

Mijn collega Paul heeft overigens een zeer uitgebreid topic over de Superwifi punten en het aansluiten daarvan geschreven. Wellicht dat je hier ook nog iets aan kunt hebben?