Skip to main content

Hallo Ik heb het welkomst cadeau de MS Surface Go 2 ontvangen. Echter is de tablet dermate traag (2 dagen voor een update, en 20 seconden voor laden paginas) dat dit zo goed als onwerkbaar is.

Graag zou ik mijn surface retour sturen en ipv daarvan gebruik maken van de wifi punten of welkoms korting. is dit mogelijk?



Admin: topic verplaatst naar juiste board

Volgens mij is dat niet mogelijk. Maar dat da ding zo traag is hoort niet natuurlijk. Misschien kun je hem een terug zetten naar fabrieksinstellingen?


Hoi @WR19, welkom op het forum. Retourneren en omruilen voor een andere actie is inderdaad niet mogelijk. Heb je 'm al terug kunnen zetten naar de fabrieksinstellingen zoals Nick voorstelt? Ik ben ook benieuwd wat voor snelheden je precies haalt op de tablet, je hebt het specifiek over een update en het laden van pagina's. Dat kan ook betekenen dat de Wifi verbinding niet optimaal is op de plek waar je de tablet gebruikt. Heb je dit overal in huis of op een specifieke plek?

Als dat het is kan je de Wifi Manager doen, die denkt mee en helpt om de Wifi verbinding te optimaliseren.


Hoi,

nee dit heeft niets te maken met mij wifi snelheid 100mbps, maar alles te maken met een zwaar systeem zoals Windows 10 op te beperkte hardware. ik zag meer mensen met een vergelijkbaar probleem op de dit forum. Achteraf zag ik op YouTube reviews met een vergelijkbare conclusie.  


Hoi,

nee dit heeft niets te maken met mij wifi snelheid 100mbps, maar alles te maken met een zwaar systeem zoals Windows 10 op te beperkte hardware. ik zag meer mensen met een vergelijkbaar probleem op de dit forum. Achteraf zag ik op YouTube reviews met een vergelijkbare conclusie.  

Hallo @WR19 , als je niet tevreden bent kun je de tablet alsnog op Marktplaats proberen te slijten.


Hoi,

nee dit heeft niets te maken met mij wifi snelheid 100mbps, maar alles te maken met een zwaar systeem zoals Windows 10 op te beperkte hardware. ik zag meer mensen met een vergelijkbaar probleem op de dit forum. Achteraf zag ik op YouTube reviews met een vergelijkbare conclusie.  

Standaard staat die in de S modus. Dit heeft u misschien uitgezet?


Hoi, ik heb het zelfde probleem ook via de actie van oktober de surface ontvangen, maar wat een drama is niet normaal mee te surfen,, bizar traag terwijl mijn wifi top werkt.  Kan niet anders want is van KPN . Is het terugzetten naar de fabrieksinstellingen de enige oplossing?Â