Skip to main content

Ik heb mijn kpn abonnement per 1 oktober opgezegd en hier ook een bevestiging van gehad per mail maar plots krijg ik een mail dat ik met succes ben afgesloten op 18 augustus dus heb nu niets meer ze kunnen dit niet terugdraaien omdat de afsluiting al is gedaan ik zit nu zonder tv en internet door een fout van kpn ze hebben daar ook excuus voor aangeboden maar kunnen mij niet meer aansluiten of ik moet weer een jaarcontract nemen, wat kan en moet ik hiermee. Ik heb ook al 3x een uur telefonisch in de wacht gestaan en ze zouden dit binnen 5 werkdagen rechtzetten maar helaas heb ik nog steeds geen internet en tv.

Hoi @mcv50. Wat vervelend dat je op dit moment al geen gebruik kan maken van onze diensten. Ik weet eerlijk gezegd niet of wij dit kunnen herstellen, maar we gaan het voor je uitzoeken. Zodra er meer bekend is laten we dat weten in dit topic. 


Hoi mcv50, ik zie hier staan dat er inmiddels contact is geweest met de collega van de spoed en herstel afdeling. Klopt dat? Wat is er met je besproken en wat is in gang gezet? Want dat kan ik, vanuit wat ik kan inzien niet helemaal duidelijk krijgen.


Inderdaad ze heeft gebeld en wilde een spoed en herstel aanmaken maar dat heb ik nu zelf afgeblazen was heel veel rompslomp, daarom heb ik besloten om het niet door te zetten ik ben al 3 weken afgesloten en over drie weken zou ik opzeggen, omdat het voor een clubhuis is heb ik besloten om op mijn abonnement die ik thuis heb een Digitenne te nemen deze krijg ik daarom ook gratis voor die paar weken teminste als ik hem snel ontvangt ook hebben ze als compensatie mijn thuis aansluiting voor 6 maanden iets goedkoper gemaakt en nu maar hopen dat Digitenne voor het weekend binnen komt anders zit ik nu al 4 weken zonder in ons clubhuis waar we altijd voetbal kijken met 20 of 30 man daardoor hebben wij als vereniging veel inkomsten gemist en dat door een fout bij KPN ik moet er goed over nadenken om volgend seizoen wel of niet KPN te nemen maar ik denk van niet.


Wat een ramp zeg 😞. Mijn excuses voor hoe dit allemaal gelopen is! Goed om te lezen dat we wel compensatie aangeboden hebben als pleister op de wonde. Ik kan me voorstellen dat je er alsnog niet content mee bent.. Mochten wij als forumteam nog iets voor jullie kunnen doen, weet je ons te vinden!


Zoals ik al vreesde Digitenne nog niet ontvangen dus weer een verloren weekend.


Wat vervelend, dat kan er ook nog wel bij. :disappointed_relieved:

Via welke weg heb je Digitenne besteld? 


Ik werd gebeld door een vrouw van spoed en herstel en die zou alles regelen


Wat vreemd dat je het dan nog steeds niet hebt ontvangen. Zoals ik het bekijk kan je het beste op het andere (thuis) adres Digitenne toevoegen aan jouw Internet en TV abonnement. Dit kan je doen in Mijn KPN. Na 1 oktober kan je deze Digitenne ontvanger ook weer verwijderen in Mijn KPN.


Die heb ik ook bij die mevrouw besteld op mijn huisadres ook daar bevestiging van gehad ik denk alleen dat het daarom ook langer duurt ik ga deze week maar weer eens bellen pffffff