Skip to main content

Ik ben overgestapt naar een andere provider, op 27-01 zal mijn kpn abonnement stoppen.

Op 26-01 om 22:30 uur gooit kpn alle verbindingen er al uit (internet, tv, mobiel) 

dat is niet erg netjes. (Ik zat nog programma’s te kijken) 

ik heb de klantenservice meteen gebeld maar ik word niet doorverbonden, steeds eruit gegooid. Ook via de chat word ik niet meer geholpen.

chapeau kpn! Wat een service na 15 jaar klant te zijn geweest! Echt netjes dit!!!!
Shame on you! 

Beste @Natalievdh, welkom! Dat lijkt me inderdaad niet helemaal de bedoeling 😞. Ben je inmiddels aangesloten bij je nieuwe provider? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me dan vooral weten. Excuses voor het ongemak!


Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat alles inmiddels naar wens is. Als je nog vragen hebt, laat het me gerust weten. 


Ik had jou reactie niet gezien, sorry.

ik ben inmiddels aangesloten bij mijn andere provider. Ik vind het wel schandalig hoe het gelopen is. De te vroeg afgesloten dag wordt mij wel in rekening gebracht. De klantenservice kan ik niet meer bereiken want ik ben immers geen klant meer.

ik begreep van de monteur van mijn nieuwe provider dat KPN dit regelmatig zo doet en dat hier een hoop klachten over zijn.

jammer! Mocht ik in de toekomst weer willen overstappen dan kom ik nu  zeer zeker niet meer terug naar KPN. 


Het is bij mij niet bekend dat we dit doen, maar ik kan me zeker voorstellen dat je er verre van blij mee bent. De telefonische klantenservice kan je wel altijd blijven bellen via 0800-0402 overigens. Ook als je geen klant meer bent. Mocht je willen dat ik je de abonnementskosten van de te vroeg afgesloten dag vergoed, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan maak ik het voor je in orde. 


Ik heb mijn gegevens aangevuld.

de klantenservice was voor mij niet meer bereikbaar. Ik heb denk ik een stuk of 8 keer gebeld en de volgende dag nog 2 keer maar ik werd na het maken van een keuze (zelfs verschillende geprobeeed) gewoon eruit gegooid. Jammer. 


Blijkbaar ben je 15 jaar een tevreden klant geweest anders was je zo lang niet gebleven. Dan gaat er één keer iets fout en dan meteen deugt er niks meer. Beetje raar!


Dat is wel heel naïef om dat te denken 😖

als je een opmerking maakt zorg dan dat je eerst weet waar je het over hebt. 

een opeenstapeling van problemen en kosten zijn de oorzaak dat ik na 15 jaar zeg dat ik geen kpn klant meer wil zijn. Kpn is goed voor nieuwe klanten maar niet voor bestaande klanten! 
 


Ik baseer me op jouw verhaal. Nergens heb je het over een opstapeling van problemen en kosten. KPN is een prima provider blijkt uit de testen. En ja soms gaat er iets (goed) mis. Maar dat is overal zo. Succes met je nieuwe provider.


Wie ben jij??? 


Ik heb mijn gegevens aangevuld.

de klantenservice was voor mij niet meer bereikbaar. Ik heb denk ik een stuk of 8 keer gebeld en de volgende dag nog 2 keer maar ik werd na het maken van een keuze (zelfs verschillende geprobeeed) gewoon eruit gegooid. Jammer. 

Ik ga dit sowieso intern na laten kijken, bedankt voor het signaal. Ik heb 2,30 euro vergoed, dit wordt binnen 2 weken naar je overgemaakt. Wellicht mogen we je in de toekomst nog eens begroeten als klant van KPN! Ik wens je een fijne avond!


Vanochtend vroeg afgesloten voor een overstap naar een andere provider, terwijl de installateur vanavond komt met de afspraak dat we afgesloten zouden worden na aansluiting nieuwe provider. 

Blij dat ik weg ben


Vanochtend vroeg afgesloten voor een overstap naar een andere provider, terwijl de installateur vanavond komt met de afspraak dat we afgesloten zouden worden na aansluiting nieuwe provider. 

Blij dat ik weg ben

Heb altijd begrepen dat de 'oude' provider pas afsluit nadat de 'nieuwe' provider de aangevraagde omzetting werkend heeft opgeleverd en dit meld bij de 'nieuwe' provider. Dit geldt overigens wel indien gebruik wordt gemaakt van de overstapservice van de oude provider. Heb je zelf de overeenkomst beëindigd dan kan/mag de 'oude' provider de lijn om 24:00 uur van de laatste dag van het contract de lijn uitschakelen. 


Vergelijkbare ervaring hier. Overstap van kpn glasvezel naar online.nl glasvezel. KPN Monteur komt vandaag ergens langs om “glasvezel aansluiting voor overstap voor te bereiden”, maar internet werkt niet meer sinds vannacht. Dus nu zonder internet en maar hopen dat alles goed komt..

Beetje vreemde gang van zaken, je verwacht gewoon een werkende aansluiting tot het moment van overstap. Zeker als niet anders gecommuniceerd wordt.

 

Update: na bellen met nieuwe provider (kon me niks nuttigs vertellen; zei enkel dat ik misschien nog wel het weekend zonder internet kan zitten) en KPN is waarschijnlijk zo dat online.nl de lijn al heeft overgenomen en dat het daardoor niet meer werkt voor KPN. Zij zei dat ik kan proberen het online.nl modem nu al zelf aan te sluiten. Ik doe dit toch maar niet, zodat als het na de monteur niet werkt, ik zeker weet dat het niet door mij komt.