Skip to main content

Sinds vanmiddag 15.30uur kampen we hier in de wijk met een internet/ tv storing. Deze zou om 20.00uur opgelost zijn en is nu verplaatst naar 23.45uur. De vorige keer dat er storing was kreeg ik netjes bij mijn kpn mobiele abonnement extra GB erbij. Dit omdat je zonder internet tegenwoordig helemaal niks meer kan en streamen vanaf je tel slurpt werkelijk je mobiele netwerk leeg.

 

Nu ook ik werk vanuit huis dus moest al uren mijn laptop verbinden met mijn mobiele netwerk.

ik krijg natuurlijk allemaal smsjes dat ik nu al wel 75% heb verbuikt en als het op is de snelheid word verlaagd. Wat ik heel jammer vind, aangezien Kpn zelf ook op de hoogte is van deze storing.

Dit keer als je de klantenservice belt krijg je te horen dat ze niks voor je kunnen doen. Dus als klant zit je maar je mobiele internet te verspelen omdat er dit keer niet al extra gb's zijn toegevoegd. En de storing steeds langer duurt.

 

Ik vind dat wel erg jammer, dat je wel op de hoogte word gebracht van de storing. Maar hoe je aan het werk blijft zonder internet compensatie moet je als klant zelf maar uitzoeken. Zonde, dat moet klantvriendelijker kunnen niet?

 

Hallo @Emmy_Ehv, allereerst welkom hier op het forum. Bij een storing is het zo dat als je een mobiel abonnement bij KPN hebt, er extra data op gezet kan worden. Dat is dan 100GB. Het verbaasd mij dan ook dat dit nu niet bij jou is gedaan nadat je contact hebt gezocht met de klantenservice. 


Hey Jeroen,

Ik kwam het keuze menu al niet door tel. Zodra je vragen had over de storing werd de verbinding verbroken.

 

Dat vond ik jammer. Want inderdaad de vorige keer met een stroing kreeg ik wel netjes extra mb's op mijn kpn mobiele abonnement. De storing vond nu ook plaats tegen einde van de maand dus ik had al niet veel mobiel internet meer 😉 Ik vond het zeker een gemiste kans vanuit KPN, en kwam onvriendelijk over. Terwijl ik normaal echt wel tevreden ben ook over de klantenservice.

 

Groetjes Emmy 


Laten we hopen dat je de komende tijd geen storingen meer hebt en mocht er toch nog eentje zijn, dat je dan wel weer een extra bundel kunt krijgen via de klantenservice. Het wil nog weleens werken om een andere vraag te stellen dan specifiek over de storing in het keuzemenu. 


Reageer