Skip to main content

Ingwikkeld verhaal. Wij zijn naar mijn ouders verhuisd ivm mantelzorg. Het val-alarm van mijn vader heeft internet nodig, dus graag zo kort mogelijk zonder internet. Al in februari overleg gehad met kpn, vriendelijk geholpen om te kijken welk internet abbo we houden.  We verhuizen ons internet mee, 14 dagrn vooraf doorgegeven. 16 april zou het doorgaan. Op advies van kpn zouden we het internet van m'n vader laten doorlopen tot eind april. Deze overlap is nodig omdat we nog niet wisten wanneer de monteur zou komen.   Begin april krijgen we te horen dat er een noodlijn moet komen. Monteur kon 23 april. Op de dag zelf blijkt dit een graafmachine te zijn! Die wilt het asfalt slopen voor een dubbele lijn.  Hij was het eens dat een noodlijn niet nodig was, maar een monteur binnen nodig om alles snel om te zetten.

23 april kon ik pas na 5 uur doorgeven dat de verkeerde monteur was langs geweest ivm een storing bij kpn. Afspraak gemaakt voor monteur op 29 april. Die kwam niet!? 29 april Wederom gebeld. 2 verschillende mensem gesproken, waarbij 1 man van verhuizingen letterlijk zei, jahaaa ik kan er ook niks aan doen.!? En dat ik zelf ook een kastje kan aansluiten! Wederom uitgelegd dat ik de omschakeling zo snel mogelijk wil ivm de veiligheid van mij vader. Ik heb hem aangesproken op zijn onprofessionele toon en tegenstrijdig antwoorden. 2 abbos op 1 huis kan namelijk niet (hetgeen eerder werd geadviseerd). Zelfs gevraagd om een collega of manager. Kon allemaal niet. Nergens empathie of een excuus. Ik heb overstuur opgehangen. In de avond opnieuw gebeld, deze vriendelijke man zei morgen gaat oude abbo eraf. Zelf nieuwe kastje aansluiten En dan voor 21.00 doet internet het. 

30 april. Oude internet doet het niet meer vanaf 7 uur smorgens. Zelf nieuwe kastje geïnstalleerd ( geel op geel  grijs op grijs..bla bla.) Om 18.00 nog geen internet, gebeld. Vriendelijke man gaat intern overleggen, maar verbinding verbreekt omdat zijn gsm (?) Geen bereik meerr heeft. 

Om 20.30 opnieuw willen bellen. Nog geen internet. Is de klantenservice dicht!!!!!

Had ik moeten weten. Ik heb tenslotte al 9 x gebeld in de afgelopen maand. EN NOG GEEN DUIDELIJKHEID. 

INMIDDELS ZITTEN WE ZONDER INTERNET. HETGEEN IK JUIST WILDE VOORKOMEN IVM HET VALALARM.  Nu moet dus continue iemand bij mijn vader zijn. 

ik weet gewoon niet meer wat te doen. 

Hoi @Hr. Van M . Welkom op het forum.

Wat een hele nare toestand. Voor geen diensten zijn we 24/7 bereikbaar. Gewoon aan de lijn blijven en dan krijg je vanzelf een medewerker te spreken.  Je kunt het beste 0800 0402 bellen omdat het forum niet permanent bemand is en reacties langer op zich laten wachten. 

Mocht je toch hulp via ons willen, kun je dan je profiel aanvullen en hier een seintje geven? Graag zoveel mogelijk gegevens. 


inmiddels vriendelijke man gesproken die een spoedverzoek aanmaakt. En het advies om morgen ook om 10.00 te bellen.  Kpn bellen, mn ongewilde hobby...

 


Vanmorgen 01-05 opnieuw gebeld ivm geen internet. Er staat al vanaf 29-04 een ticket open. Deze wordt hopelijk maandag verwerkt. Of ik maandag opnieuw kan bellen, voor de 14e keer!!!

Als compensatie krijgen we extra MBs

Inmiddels hebben we via het bedrijf van het val alarm kunnen regelen dat dit tijdelijk via een simkaart gaat. 

Ik hoop echt dat KPN onze situatie als  educatievoorbeeld neemt, hoe tegenstrijdige adviezen uiteindelijk leiden tot een uren belcontact. Dure graafmachine kosten . Ontevreden klant en onveilige situatie.