Skip to main content

Hallo

ik ben al sinds vanochtend bezig om weer tegoed op mijn direct online pakket te krijgen. 
de vorige keer ging dit ook niet in 1x keer goed.

ik heb al meerdere keren naar het nr 0800 0402

iedere keer krijg ik iets anders te horen. Of dat het binnen een kwartier weer moet werken. Maar helaas geen internet. De laatste keer dat het opwaarderen was gelukt had ik ook al meereden personen gesproken. En was er 1 iemand die het wel direct werkend kreeg. Kunnen jullie deze zelfde handeling herhalen en mijn tegoed weer aanvullen? 

Inmiddels 3 dagen verder. En nog steeds geen nieuwe tegoed en werkende Internet.

In de tussen tijd betaal ik wel het volle bedrag voor een (glasvezel) internet dienst wat jullie niet leveren

Ook de opleverdatum van mijn Glasvezel verbinden wordt elke week doorgeschoven.

Ik zou een maand geleden al worden verhuisd. 

Ik heb vandaag weer terug gebeld. En dit keer kon de medewerker mij niet direct helpen. En heeft een Ticket aangemaakt.

KPN als jullie een dienst leveren. In dit geval een Direct online pakket. zorg dan ook dat jullie medewerkers op de hoogte zijn hoe ze dit kunnen verhogen.


Hi @Lorenzo-s! Ik wil je graag helpen dingen weer op rolletjes te laten gaan. 

Wel lees ik dat er ondertussen een ticket is aangemaakt. Doorgaans pakken we die binnen 2 werkdagen op. Wil je laten weten of je hiervan al bericht hebt gehad?