Skip to main content

ik wil gewoon telefonisch contact met een medewerker van kpn, wat een drama.. ik heb wat vragen over het afsluiten van een data only abonement en  kan niets hier over vinden maar ook niet even een telefoon nr wat ik kan bellen voor info… wat een slechte zaak… ik ga niet langer lopen klooien op de website.. klaar mee… Opzoek naar een andere provider die je wel te woord kan staan????? gefrustreerd groet ik u!

Hoi, vragen kunnen ook op het forum gesteld. Hier zitten deskundige vrijwilligers; ook goed op de hoogte van de proposities. Ook de aan het forum verbonden KPN-ers (de moderators) zijn uiteraard goed op de hoogte van de producten en diensten.

Maar bellen mag en kan ook:

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


@ruudcvl  KPN heeft zijn klantenservice nummer een beetje verstopt, of dat bewust is gedaan laat ik aan de kenners ,maar het gratis nummer van de klantenservice is 0800-0402, hier kunt u inspreken ; "Ik wil een medewerker spreken". Hopelijk staat u niet te lang in de wachtrij :wink:

U kunt ook chatten met de klantenservice via Contact en klantenservice | KPN. Klik hier op het item van uw keuze (bijv.internet) en scroll vervolgens naar beneden naar "ik heb een andere vraag of wil graag contact". Als uw daar weer naar beneden scrollt vind u de chat.