Skip to main content

Vandaag gebeld om te vragen hoe het zit met de nieuwe ‘black friday’ aanbieding. Omdat ik sinds 2 november abonnee ben is dit moeilijk te realiseren is mij verteld, wat wel vreemd is omdat ik nog in de bedenktijd periode zit (14 dagen) 

De eerste medewerkster is heel behulpzaam en zeer vriendelijk, zij verbind mij door met de verhuis service die liet me steeds niet uitpraten en hing na een bepaalde tijd zomaar op tijdens ons gesprek, zij was zeer onvriendelijk omdat ik volgens haar ‘niet hoorde wat ik wou’ en ze zei ook ‘dit gesprek wordt gelukkig opgenomen’ dit herhaalde ze meermaals, mooi, want ook IK nam het gesprek op.

Nu ben ik zover dat ik of normaal wordt toegesproken of dat ik van het contract af wil (14 dagen bedenktijd) indien dit niet intern wordt opgepakt, want het kan absoluut niet dat er gewoon wordt opgehangen als iemand zijn zin probeert af te maken, wat zijn dat voor manieren?

Ik ga even niet in op de inhoud van de discussie en wie er wel of geen gelijk heeft.

Het kan echter even duren voordat er iemand reageert vanuit KPN. Soms enkele dagen. Hou daarbij dus wel rekening met je bedenktijd. als jij 2 november een aanvraag hebt ingediend is vandaag de laatste dag dat je kunt annuleren (mocht je het zover laten komen). 

 


Vandaag gebeld om te vragen hoe het zit met de nieuwe ‘black friday’ aanbieding. Omdat ik sinds 2 november abonnee ben is dit moeilijk te realiseren is mij verteld, wat wel vreemd is omdat ik nog in de bedenktijd periode zit (14 dagen) 

U bent dus gewoon bestaande klant. En dus is de actie niet voor u van toepassing. Dat u nog in de bedenktijd zit maakt niet uit. In theorie zou u misschien op kunnen zeggen en opnieuw af kunnen sluiten. Maar dat is niet realistisch denk ik. Je zit zo een paar weken zonder internet. 


Waarom niet gewoon genieten van het abbonement. U heeft nu ook vast een leuke korting gekregen. Voor klachten kunt u via deze weg terecht.

 

https://www.kpn.com/algemeen/klacht.htm


Inmiddels opgezegd, mede dankzij deze medewerkster. De aanbiedingsopties vind ik verwarrend en ik zal echt niet de enige zijn.

Hoe dan ook, terug naar me oude stek Ziggo.


Inmiddels opgezegd, mede dankzij deze medewerkster. De aanbiedingsopties vind ik verwarrend en ik zal echt niet de enige zijn.

Hoe dan ook, terug naar me oude stek Ziggo.

Met een welkomstgeschenk? 


Inmiddels opgezegd, mede dankzij deze medewerkster. De aanbiedingsopties vind ik verwarrend en ik zal echt niet de enige zijn.

Hoe dan ook, terug naar me oude stek Ziggo.

Met een welkomstgeschenk? 

Ja, genoeg maanden met fikse korting en wat wifi verbeteraars (laatste hoeft niet voor mij maar is gratis)


De aanbiedingsopties vind ik verwarrend ...

Wat is er verwarrend aan? Die zijn alleen voor nieuwe klanten. En aangezien u dat niet meer bent (of was) voor u niet van toepassing. Daar is toch niets verwarrend aan? Dat is toch simpel?


Hoi @Loek6000 ,

Heb het fijn en aangenaam bij ziggo.
Al kreeg ik 25 jaar voor niks, dan nog niet.:joy:


@Nick83 Nee, er lopen 2 aanbiedingen door elkaar heen. Aan het aantal berichten die je hebt geschreven (20882 reacties) ben je eerder een KPN / forum gekkie dan iemand die ik serieus moet nemen

@genetic 25 jaar voor niets? daar geloof ik dus niets van


Hee die @Loek6000 ,

 

@Nick83 Aan het aantal berichten die je hebt geschreven (20881 reacties) ben je eerder een KPN / forum gekkie dan iemand die ik serieus moet nemen

@genetic 25 jaar voor niets? daar geloof ik dus niets van

Een Heer van stand heeft (Vrij naar Bommel) geen gebrek aan geld.
En voor niets heeft hij de zon. Ook al schijnt hij achter de wolken.:wink: