Skip to main content

Ik word dagelijks gebeld door KPN aquisitie. Als ik opneem, is het gesprek zeer opdringerig, ook als ik aangeef totaal geen interesse te hebben. Er wordt steeds met andere nummers  gebeld, zodat blokkeren ook niet helpt.

Ik kan alleen maar indirect reageren zoals via dit forum. Omgekeerd wil KPN zo onbereikbaar mogelijk blijven.

Als het de bedoeling van KPN is om irritant te zijn, snap ik deze aanpak. 

En ja, ik sta in het belregister. En ja, ik ben al klant.

Dit is mijn laatste poging. Ik wil niet meer lastig gevallen worden! Als dit niet stopt, overweeg ik mijn abonnementen bij KPN allemaal te beëindigen.

 

Hi @ernswm, welkom op ons forum!

Niet fijn dat je nog dagelijks benaderd wordt, zeker als je al meerdere malen aangegeven hebt dat het niet gewenst is. Ik kijk graag naar wat ik voor je kan doen. Heb je toevallig een aantal (van de) nummer waar je door bent gebeld? En kan je je forumprofiel zo volledig mogelijk invullen? Dan kan ik je gegevens erbij pakken.

Ik kwam daarnaast ook deze tip van @PeterG nog tegen, over de gewijzigde regels vanaf 1 juli rondom telecommunicatie. Hoe meer informatie je hebt, des te beter het is lijkt me, vandaar dat ik dat ook even met je deel.


Vervelend. Kennelijk is je nummer “overal” bekend. Ik wordt nooit gebeld, misschien 1 x per jaar ofzo.

En ja, ik sta in het belregister.

Het BEL-ME-NIET register is per 1 juli opgeheven. Ga maar eens naar de link bel-me-niet.nl toe. Daar staat ook meer informatie.

Bedrijven waar je de laatste 10 jaar een abonnement of contract mee had mogen je benaderen. 10 jaar na beëindigen contract vervalt die termijn. Je hebt wel het recht van bezwaar.