Skip to main content

Ik ben al jaren lang abonnee van KPN en was daarover heel enthousiast naar mijn dochter. Ik heb haar overgehaald om over te stappen naar KPN. Dat werd een ramp. Zij had zich aangemeld met overstap service. Op de dag dat de monteur zou komen werd haar huidige provider stopgezet. De monteur kwam echter niet opdagen. Zij heeft toen gebeld met de klantenservice waarom die monteur niet was gekomen. Daar konden ze haar niet verder helpen en werd een call aangemaakt voor de back Office. Zij zou na het weekend teruggebeld worden. Dit betekende dat zij het hele weekend geen tv, internet zou hebben. Zij heeft toen besloten dat zij op deze manier niet wilde overstappen. Ook omdat het wel een paar weken kon duren voordat er een monteur beschikbaar was. Toen zij mij dit verhaal vertelde heb ik als klant van jullie met de klantenservice gebeld, maar kon ook volgens de medewerker niets anders doen dan afwachten. Dit is mij zo ontzettend tegengevallen. Mede omdat ik haar heb overgehaald. Willen jullie er geen klanten bij hebben? Het lijkt er wel op als ik dit verhaal van mijn dochter hoor. 

Hallo @Djakarta en welkom op het forum!

Wat balen dat je dochter een valse start maakt! Ik begrijp dat dit erg vervelend is, voor jou, maar vooral voor je dochter. Het beste is als ze zelf even contact opneemt, mogelijk lukt het installeren samen met een van mijn collega's aan de telefoon en anders te kijken wanneer de monteur toch langs kan komen om alles te installeren.Â