Skip to main content

Goedemorgen

Ik zie dat mijn Telfort interactieve tv is overgezet naar KPN en nu heet TFT Internet met Interactieve TV en Bellen.

Nu wil ik het hussel pakket nemen met 4K is dit nu mogelijk met behoud van mijn eigen Telfort email adres, niet dat alles veranderd omdat ik een nieuwe pakket ga nemen en hierdoor mijn email adres ook gaat veranderen?

Ik heb voordat ik overgezet zou worden ook al eens geprobeerd om van telfort naar KPN te gaan maar toen kon dit niet met behoud van je telfort mail adres.

Het zal nu wel kunnen met behoud van email adres. Maar je krijgt wel een compleet nieuw abonnement. 


Dat ik een nieuw abonnement krijg is niet erg ,wat wel belangrijk is behoud van mijn Telfort mail adres 


Hoi @Ron63, we zijn momenteel bezig om alle Telfort Thuis abonnementen naar ons over te zetten inderdaad. Daarbij worden alle voorwaarden zoals je ze bij Telfort hebt/had behouden, inclusief je e-mailadres. Als de omzetting afgerond is, en je niet meer binnen het jaarcontract zit, kan je het abonnement wijzigen via MijnKPN. Daarbij blijven je e-mailadressen behouden, daar veranderd niets aan. Ik heb even gekeken bij jouw abonnement, zo te zien ben jij al overgezet en liep de contractperiode bij Telfort tot ergens in 2017. Lukt het om het te wijzigen via MijnKPN?


Hi Jasper.

 

Bedankt voor je antwoord. 

Ik heb intussen al contact gehad via de klanten service en alles is in gang gezet.

Vanaf 22 oktober wordt alles geregeld en komt er ook een monteur langs.


Helemaal goed @Ron63, ik ga er vanuit dat het volgende week goed gaat met de monteur en je na dat bezoek de nieuwe verbinding kunt gebruiken. Als we daarvoor, of voor iets anders, nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.