Skip to main content
Beantwoord

Ten onrechte

  • March 26, 2020
  • 5 reacties
  • 96 keer bekeken

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @reginia60. Welkom op het KPN Forum! Je schrijft dat december betaald is en plaatst een afbeelding van een afschrijving van 25 december. Heb je hier een vraag over?

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je onze hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

  • Auteur
  • March 26, 2020

December is betaald 


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Kan dit geen phishingaanval zijn? Ik heb nog nooit gezien dat KPN een tikkie stuurt om je factuur te betalen. 🤔


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 26, 2020

In MijnKPN kun je je (officiële) facturen zien / checken en of ze betaald zijn. Kijk daar dus voordat je hiermee wat doet.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @reginia60. Welkom op het KPN Forum! Je schrijft dat december betaald is en plaatst een afbeelding van een afschrijving van 25 december. Heb je hier een vraag over?

@Dennis Schreve Volgens mij staat ‘Tikkie betaalverzoek’ onder elke afschrijving om deze rekening te delen met anderen. 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @reginia60. Welkom op het KPN Forum! Je schrijft dat december betaald is en plaatst een afbeelding van een afschrijving van 25 december. Heb je hier een vraag over?

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je onze hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!