Skip to main content

Goedenavond,

 

Kan iemand me vertellen hoe ik een terug bel afspraak maak met kpn?

 

bedankt voor de reacties alvast

Welkom op het forum van KPN @Niels78T !

 

Waarom een terugbel afspraak inplannen, als jezelf gratis kunt bellen met de telefonische klantenservice van KPN, op het moment dat het je even uitkomt.

Het (gratis) telefoonnummer van de telefonische klantenservice is: 0800 - 0402

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur, en op de zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur. (zondag en feestdagen gesloten).

Voor persoonlijk contact, zou je eventueel ook langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt kunnen gaan, daar werken ze met dezelfde systemen als de telefonische klantenservice, en kunnen dus mee kijken in jouw klantengegevens.
Neem dan wel een geldig legitimatie bewijs mee!


Een terugbelafspraak kan handig zijn als je geen tijd (of zin) hebt om aan de telefoon te wachten op een medewerker. Ga dan via Contact opnemen op de KPN website naar de chat en stel je vraag aan Dot, de digitale assistent. Vraag om een medewerker te spreken en beantwoord de vraag waarover het gaat. Dan kijkt Dot of en wanneer er een medewerker beschikbaar is om jou terug te bellen.


Zo een nummer met spaties herkent je telefoon niet als telefoonnummer als je even je vinger erop houdt. Maar deze wel: 0800-0402 

En deze alleen aantikken 😉  0800-0402 .

@Michel.uit.Arnhem


Een terugbelafspraak kan handig zijn als je geen tijd (of zin) hebt om aan de telefoon te wachten op een medewerker. Ga dan via Contact opnemen op de KPN website naar de chat en stel je vraag aan Dot, de digitale assistent. Vraag om een medewerker te spreken en beantwoord de vraag waarover het gaat. Dan kijkt Dot of en wanneer er een medewerker beschikbaar is om jou terug te bellen.

Bedankt voor je goede aanvulling @RBxx !
Dan heeft @Niels78T nu alle mogelijkheden, waaruit hij kan kiezen.


Zo een nummer met spaties herkent je telefoon niet als telefoonnummer als je even je vinger erop houdt. Maar deze wel: 0800-0402 

En deze alleen aantikken 😉  0800-0402 .

@Michel.uit.Arnhem

Goede tip van je @PeterG 
Daar kan ik wel wat mee in het vervolg.