Skip to main content

Hallo,

Jullie 2 keer 100 euro onterecht afgeschreven. Ik heb de klantenservice van jullie meer dan 5 keer hierover gebeld. Iedere keer werd mij gezegd dat het teveel betaalde bedrag gecorrigeerd zal worden in mijn volgende factuur. We zijn 2 facturen verder en heb het geld nog steeds niet terug. Opmerkelijk is wanneer ik jullie bel, ik het hele verhaal moet ophoesten, omdat de vorige collega van jullie het verhaal niet in het systeem heeft geregistreerd en geen actie heeft ondernomen. Dit is diep triest! Ik heb mijn geld nog steeds niet terug en ik heb vraag tekens of jullie actie hebben ondernomen om mijn geld terug te storten. Dit geld wil ik binnen 5 dagen teruggestort krijgen, anders neem ik juridische stappen tegen jullie. Belachelijk dit!!

Hoi @Terugstorten geld wifipunten, welkom. 

Wat vervelend om te horen dat jij nog geld van ons tegoed hebt. Bedoel je met Wifi Punten de Superwifi? (De ronde witte schijven?) Via welke wijze heb jij deze aangeschaft en op welke wijze heb jij deze geretourneerd? Of is het bedrag dubbel afgeschreven? Ik zoek het graag voor je uit, zou je ons van wat meer informatie willen voorzien?