Skip to main content

Ik krijg steeds herinneringsmails over terug sturen van apparatuur terwijl deze enkele weken geleden door de monteur zijn meegenomen. Heel irritant.

Vul je forum profiel in met je postcode, huisnummer en klantnummer in het prive gedeelte dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is


Hi @Elly 61, welkom hier. 

Ik zie dat dit is gebeurd. Geen zorgen dus, je mag die brieven negeren. :relaxed:


Ik mag de brieven negeren, maar vandaag weer een mail ontvangen dat er 3 ontvangers zijn bezorgd maar dat er maar 2 voor mij zijn.

klopt ook, de monteur had dat ook geconstateerd en de 3e weer mee terug genomen.

KPN svp geen mailtjes of brieven meer sturen hierover.


Mag ik even meekijken?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

 


Ik heb mijn profiel aangevuld met volgens mij alle relevante gegevens. Anders svp aangeven welke info nodig is


Dit is voldoende, ik heb het hier handmatig ook aangekaart. Laat me even weten mocht je weer een herinnering ontvangen. 


Hier is weer een bericht: de verzenddoos ontvangen om de ontvanger terug te sturen 😡


Hier gaat dan iets niet goed. Ik ga dit aan onze kant oppakken, je mag het simpelweg negeren.