Skip to main content

Goedemorgen, 

Ik heb verleden week apperatuur teruggestuurd omdat het abonnement is stopgezet vanwege een verhuizing. Te weten 2 tv kastjes en 1 modem. Ik heb hiervoor een verzendbewijs. Nu krijg ik in de mail een bericht dat de tv kastjes binnen zijn en ik het modem nog moet sturen, anders krijg ik een boete van 70,-. Ik weet zeker dat alles is verstuurd, maar ik kan dat niet hard bewijzen. Ik heb contact gehad met de klanten service en die kunnen ook niet veel doen, anders dan dat ik met het verzendbewijs naar een kpn winkel moet en dat moet laten zien. We hebben in het nieuwe huis onder de naam van mijn vrouw nieuwe apperatuur besteld / en is door de monteur geinstalleerd., en we hebben ook de telefoonabonnementen nog lopen. Probleem is nu dat ik dus nu naar Almere moet omdat in Lelystad blijkbaar alles dicht is. Dan moet ik daar mijn verzendbewijs laten zien en dan hopen dat alles goed komt. Maar op het verzendbewijs staat niet wat er in de doos zit. Is er een andere manier waarop we dit kunnen regelen. Om naar Almere te gaan moet ik vrij nemen en de trein nemen. Dat gaat me effectief meer dan 70,- kosten.

Hoi @andre.mud. Welkom op het KPN Forum. Wat een vervelende situatie. Je mag het verzendbewijs naar mij mailen, dan geef ik aan onze logistieke afdeling door dat je alles al retour hebt gestuurd. Je ontvangt zo een privébericht van mij. Laat je ook gelijk jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!


Bedankt. 

 

Andre


Ik heb het zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. De brief kan als niet verzonden beschouwd worden je ontvangt geen boete.