Skip to main content

Vanmiddag werd ik gebeld door 070-2074131 door een man die zich voorstelde als iemand die onderzoek deed naar tevredenheid van kpn klanten. Ik heb mijn twijfels of dit klopt, vooral omdat hij nogal dwingend was in zijn communicatie. BIj navraag bij de kpn klantenservice was dit nummer niet bekend. Zijn er mensen die ook zo’n telefoontje gehad hebben?

Hallo @janna x ,

115 mensen hebben naar dit nummer gezocht op deze website. Je bent kennelijk niet de enige die door dit nummer is gebeld: 

https://www.telguarder.com/nl/nummer/0702074131


Hoi @janna x, welkom op het forum! Ik kan niet met zekerheid zeggen of wij dit zijn geweest, maar ik vermoed van niet.

We doen wel dit soort onderzoeken per telefoon. Maar, voor zover ik weet dan alleen naar aanleiding van eerder, recent, contact. Dus dan zou jij in de afgelopen maand al eens met ons gebeld of gechat moeten hebben. In die gevallen wordt ook in de klantsystemen genoteerd dat je gebeld bent/wordt door ons. En dat gaat dan ook expliciet over het eerdere contact dat je met ons hebt gehad. Dus als dit niet zo was, dan verwacht ik niet dat wij het waren. Wij bellen over het algemeen ook uit met  een 088-nummer, of een afgeschermd nummer als de betreffende afdeling nog geen 088-nummer heeft.Â