Skip to main content

Als ik mijn kpn Experia WiFi versterker aanzet kan ik niet meer inloggen in de mijn kpn thuis app. Voor de duidelijkheid de WiFi versterker zit bedraad achter een Experia box v10a

 

alvast bedankt voor jullie hulp.

Is er wel mee te werken? Anders is het een idee om de Experia Wifi's te ontkoppelen, dan de Experia Box en de Experia Wifi's te resetten en alles weer te koppelen. We kunnen t.z.t. een monteur laten komen, maar die komt nu, vanwege Corona, niet als het verder prima te werken is 😞.


Is er wel mee te werken? Anders is het een idee om de Experia Wifi's te ontkoppelen, dan de Experia Box en de Experia Wifi's te resetten en alles weer te koppelen. We kunnen t.z.t. een monteur laten komen, maar die komt nu, vanwege Corona, niet als het verder prima te werken is 😞.

Het is niet onwerkbaar, alleen irritant. Het resetten van de experia WiFis heb ik meerdere malen geprobeerd omdat ik niet kon inloggen.

tzt een monteur is een prima idee of wellicht de v10a omruilen voor een v10.


De Experiabox heeft hier niets mee te maken volgens mij. Ik gebruik ze achter een 2de router, niet van KPN dus, en bij mij werkt het gewoon.


De Experiabox heeft hier niets mee te maken volgens mij. Ik gebruik ze achter een 2de router, niet van KPN dus, en bij mij werkt het gewoon.

Dan is het toch raar dat het met de v10 wel altijd goed gewerkt heeft?