mijn kpn als ik inlog mijn kpn ik kan mijn adres niet zien van thuis als wil laat zien hoe komt dat weet jullie daar iets van
Hi
Beste
Wat krijg je te zien als je probeert in te loggen?
Hallo
Ook ik kan alleen mijn mobiele abonnement zien in MijnKPN, zowel in app als in webbrowser wordt thuisadres niet geladen en zie ik dus mijn tv internet producten niet. Ik heb dit probleem veelvuldig voorbij zien komen bij anderen als ik Google maar niet een oplossing gevonden die voor mij werkt. Wat nu?
Hallo en welkom op de KPN community
Ontkoppelen doe je op de volgende wijze:
1: Open de MijnKPN app en log in met jouw KPN account. Dit kan met jouw KPN wachtwoord, cijfercode, vingerafdruk of Face ID.
2: Klik vervolgens rechtsboven op het "poppetje" om het KPN ID profiel te openen
3: Kies vervolgens in het nieuwe scherm voor "Abonnementen" en selecteer vervolgens het Thuis abonnement
4: Vervolgens kies je voor "Dit abonnement verbergen" en bevestigt deze keuze.
Hierna kun je dan na afsluiten en opnieuw starten van de MijnKPN app
Beste Jeroen,
bedankt voor je snelle antwoord maar ik kon ook niet ontkoppelen. Niets werkte met “Thuis”. Alleen mobiele abonnementen zichtbaar.
Vanmorgen was alles er plots weer… Dus probleem ‘opgelost’.
Valt me wel op dat het veel mensen overkomt; zie veel berichten hierover, ook van jaren terug.
In ieder geval goed om te horen dat het weer werkt! Ik geef het sowieso weer door aan het team dat zich bezighoudt met de MijnKPN app en omgeving.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.