Skip to main content
Het adres dat je hebt ingevuld is helaas niet bekend bij ons. Controleer je postcode en huisnummer en pas het aan door te klikken op ‘Wijzig het adres’. Heb je alle gegevens juist ingevuld? Bestel dan het pakket dat je wilt hebben. Indien er bepaalde diensten niet leverbaar zijn op jouw adres (afhankelijk van bandbreedte), word je hier zo snel mogelijk over teruggebeld.
adres niet bekend dat snap ik als ik geen verbinding met jullie kan maken ik ben nu echt BOOOOOS Godschalkstraat *****



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
stuur *** de nieuwste router op kijken of dat helpt en anders een rol kabel voor door de wijk



*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels
Waar kunnen wij je mee helpen? Zou je kunnen vertellen welke verbindingsproblemen je hebt, hoe dit is ontstaan, welke apparatuur je hebt. Op welke apparatuur dit gebeurd? En hoe je thuis situatie is? Werk je ook bekabeld of alleen via WiFi? Of allebei? Welke verbinding lukt uiteindelijk niet?



Zoals je merkt nog een heleboel vragen, zou je deze allen kunnen toelichten? Er zijn genoeg mensen hier aanwezig om je opweg te kunnen helpen, er zijn ook moderators aanwezig. Echter kan het even duren voor zij reageren, omdat ze de topics beantwoorden bij per binnenkomst.

Tijdelijk geen verbinding en dat is al tijden zo

beetje tegenstrijdig heb je zo nu en dan geen verbinding of al een lange tijd niet meer

kun je toelichten wat het probleem is en welke apparatuur je gebruikt welke aansluiting

je kunt wel boos reageren maar bereik je niet veel mee

als je even uitlegt hoe jou situatie is kunnen mede forum gebruikers en webcare je verder helpen
Goedemorgen @sjaak1957. Zou je je vraag verder willen toelichten? We helpen je graag.
Goedemorgen @sjaak1957. Zou je je vraag verder willen toelichten? We helpen je graag.

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer