Skip to main content
Beantwoord

Tijdens up- en downloaden naar Jottacloud server is verder internet nauwelijks nog mogelijk

• 2 maart 2025
  • 37 reacties
  • 212 keer bekeken

Toon eerste bericht

37 reacties

wavesfromhollan
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
Marlon92 schreef:
wavesfromhollan schreef:
Marlon92 schreef:

Dat moet pairbonding zijn. Een upload van 57 mbit is zonder pairbonding niet haalbaar op koper volgens mij. Dat verklaart ook waarom je download zo laag is.

Jij moet dus een Experiabox v10 hebben en een y-kabeltje. 

Dus ik heb de verkeerde spullen gekregen?

Ja daar lijkt het wel veel op. Wanneer is die monteur geweest? 

Bij de aanvang van het abonnement in juni. Ik had al ernstige twijfels, maar na de update is het onmogelijk om internet te gebruiken als ik iets download.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 10397 reacties
  • 2 maart 2025

Je krijgt gewoon te weinig snelheid i.v.m. foutief modem en DSL kabel ​@wavesfromhollan 

wavesfromhollan
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

Gebeld met KPN. KPN stelt, dat mijn modem i.c.m. mijn koperverbinding prima is. Ondanks, dat ik vóór de update van het modem nooit problemen had zal ik ermee moeten leren leven, dat als ik bijvoorbeeld films upload, verder internet in huis (ook telefoons) nauwelijks mogelijk is.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 10397 reacties
  • 3 maart 2025

Beste ​@wavesfromhollan ik vind de reactie van de klantenservice twijfleachtig.

Natuurlijk werkt je huidige modem, alleen zonder de V10 kun je niet optimaal gebruik maken van je snelheid waar je ook voor betaalt, dan kun je je snelheid beter terugzetten van 200/20 naar 100/10Mbit/s, dat is goedkoper.

Vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dan kan een moderator voor je meekijken.

Succes.

wavesfromhollan
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
JanD schreef:

Beste ​@wavesfromhollan ik vind de reactie van de klantenservice twijfleachtig.

Natuurlijk werkt je huidige modem, alleen zonder de V10 kun je niet optimaal gebruik maken van je snelheid waar je ook voor betaalt, dan kun je je snelheid beter terugzetten van 200/20 naar 100/10Mbit/s, dat is goedkoper.

Vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dan kan een moderator voor je meekijken.

Succes.

Dus wellicht betaal ik al een jaar teveel.  :-(

Waar kan ik dat privédeel vinden? En wat kan een moderator betekenen voor mij in deze?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 10397 reacties
  • 3 maart 2025

Beste ​@wavesfromhollan als je op je logo klikt en dan op instellingen zie je diverse kolommen waar privé bij staat, alleen voor jou en KPN zichtbaar.

Een moderator kan dan zien wat voor soort aansluiting je hebt en waar nodig maatregelen nemen naar achterliggende afdelingen  om internet en/of apparatuur aan te passen.

Of je te veel betaalt kan ik niet beoordelen, want ik ken je abonnement niet.

Maar als je een abo hebt voor 200/20 internet, lijkt het me inderdaad dat je niet het goede abo hebt en/of de verkeerde apparatuur.

Maar laten we de reactie van een moderator afwachten.

Succes.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • 16182 reacties
  • Antwoord
  • 5 maart 2025

Hoi ​@wavesfromhollan, welkom op onze community! Ik zie dat er al flink meegedacht wordt. Ik heb even met je meegekeken maar zie dat je geen pairbonding abonnement hebt maar een normaal vdsl abonnement. Dat verklaart ook waarom je de Box12 hebt gekregen. Om inhoudelijk iets met je abonnement te doen of de lijn uit te laten lezen kun je wel t beste nog even met ons bellen. Je kunt daarvoor ook een belafspraak maken! Laat je ons weten wat eruit komt?

Met de speedtest resultaten die je noemt zou ik niet met zekerheid zeggen of daar het issue in zit trouwens. Wat voor netwerkapapparatuur gebruik je verder?

wavesfromhollan
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
Thomas van KPN schreef:

Hoi ​@wavesfromhollan, welkom op onze community! Ik zie dat er al flink meegedacht wordt. Ik heb even met je meegekeken maar zie dat je geen pairbonding abonnement hebt maar een normaal vdsl abonnement. Dat verklaart ook waarom je de Box12 hebt gekregen. Om inhoudelijk iets met je abonnement te doen of de lijn uit te laten lezen kun je wel t beste nog even met ons bellen. Je kunt daarvoor ook een belafspraak maken! Laat je ons weten wat eruit komt?

Met de speedtest resultaten die je noemt zou ik niet met zekerheid zeggen of daar het issue in zit trouwens. Wat voor netwerkapapparatuur gebruik je verder?

Ik ben tot 15 maart in het buitenland. Ik zie, dat ik door KPN gebeld ben, maar ik kan niet antwoorden. Ik ben wel met WhatsApp bereikbaar. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Mijn collega's zijn helaas niet via whatsapp bereikbaar, je kunt dan misschien beste weer even contact opnemen als je in de buurt bent!

wavesfromhollan
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
Thomas van KPN schreef:

Mijn collega's zijn helaas niet via whatsapp bereikbaar, je kunt dan misschien beste weer even contact opnemen als je in de buurt bent!

Dat is jammer. Men wist  dat ik naar het buitenland zou gaan en zou per email antwoorden.. 

• 5807 reacties
  • 6 maart 2025
wavesfromhollan schreef:
Thomas van KPN schreef:

Dat is jammer. Men wist  dat ik naar het buitenland zou gaan en zou per email antwoorden.. 

Dat kan men wel weten. Maar dan nog is KPN niet bereikbaar per mail.

wavesfromhollan
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
Marlon92 schreef:
wavesfromhollan schreef:
Thomas van KPN schreef:

Dat kan men wel weten. Maar dan nog is KPN niet bereikbaar per mail.

Ik kan KPN wellicht niet mailen, maar men zou antwoorden per email, zodat ik van hier kon antwoorden. Maar ja, het moet wel opgelost worden, dat zal dan even moeten wachten.

Reageer