Skip to main content

Heb een bericht gekregen dat de monteur op de 15e komt tussen 8.00 en 10.00 uur dit klopt niet heb deze afspraak naar s'middags verplaatst tussen 13.00 uur en 15.00 uur op dezelfde dag. Duidelijk aan de klantenservice doorgegeven.

Hoi Chef,

Als je in je profiel je privégegevens invult, kan een moderator die inzien en daar meer over vertellen.

Mijn monteur was ooit ingepland tussen 08:00 en 12:00 en stond pas op 13:00 uur op de stoep (was voor aanleg glasvezel).

Om wat voor monteur gaat het bij jou?


Monteur moet glasvezel kastje verplaatsen, kabel van en naar de t.v. leggen en de rest installeren.


Privegegevens? 😂😂😂Wat denk jezelf! Er staat duidelijk geen privé gegevens in te vullen.


De privegegevens in je profiel zijn alleen voor de moderators van dit forum te lezen. Minstens je postcode en huisnummer, zodat ze in het systeem kunnen kijken. Hoe wil je anders dat ze je helpen, hier in dit topic delen is minder prive 😉 ?


Ik bel maandag wel naar de KPN.

 


Goedemorgen @P. The Chef 010 en welkom hier op ons forum :)

Heb je hier inmiddels contact over gehad met onze klantenservice? Mocht ik vanaf hier nog iets voor je kunnen betekenen, laat dit dan vooral weten!