Skip to main content

Ik heb woensdag met jullie gebeld. Het gesprek ging over het annuleren van mijn overstap naar Odido en daarmee dus bij jullie als provider blijven. Odido had nog geen diensten geleverd dus dit kon kosteloos volgens zowel jullie als Odido. Nu zie ik bij Odido dat mijn abonnement is geannuleerd (overigens alleen in de account, nog steeds geen officiële bevestigingsmail gehad bij hen), maar als ik bij KPN inlog zie ik alleen dat mijn contract bij jullie gisteren is afgelopen. Met jullie heb ik afgesproken dat ik bij jullie blijf en gebruik maak van het aanbod met korting (45 pm). Volgens de collega die ik heb gesproken zou dat allemaal automatisch verlengd worden. Ik vind het vreemd dat ik hier nog niets van in mijn account terug zie. Ik wil graag van een medewerker weten of alles goed is gegaan.

Goedemorgen @Caviatjee, het forum is een plek waar klanten elkaar kunnen helpen. In de situatie waar jij je in bevind is het raadzaam om te bellen naar 0800-0402. 

Het kan namelijk zijn dat de overstap niet goed geannuleerd is of dat Odido de lijn technisch overgenomen heeft. 

 


Hi @Caviatjee,

Als ik het goed begrijp gaat je vraag niet over of je abonnement/lijn nog wel goed actief is bij ons, maar over of je wel de afgesproken abonnementsprijs betaalt? Heb je wellicht alweer een nieuwe factuur ontvangen en hoe staat het daar precies op? Mocht het daar niét goed op vermeld staan, dan wil ik je inderdaad aanraden om woensdag (ivm kerst) te bellen met 0800 - 0402, zodat dit even verder uitgezocht kan worden!