Skip to main content

Helemaal blij met de thuis app. 

Ik kon precies zien, welk apparaat, welk wifipunt verbinding maakte. En zo kon ik steeds een punt verplaatsen om een optimaal wifi dekking te krijgen. 

Sinds gisteravond; 

Ik kom niet meer in de thuis app en Moet inloggen bij wifi2

Op internet gezocht, de thuisapp gaat weg en wordt overgenomen door de kpn app

In de kpn app, wordt ik weer doorgelicht naar de pagina waar ik moet inloggen als netwerkbeheerder en dit is een ander wachtwoord dan het netwerk. 

Wederom op internet gezocht, het wachtwoord van netwerkbeheerder moet staan op het eerste aangesloten super Wi-Fi punt. Dat werkt niet, toen het 2de punt gepakt, die het netwerk zelf als primair beschouwd, ook dit werkte niet. 

En hoe nu verder? 

Waarom kom ik niet meer op de reguliere wijze in mijn thuis app? 

Is er een update geweest? 

Hoe kan ik mijn netwerkbeheerder wachtwoord ontdekken, zonder de hele handel te moeten resetten? 

Ik heb 5 super wifi punten,  waarvan 2 bedraad. 

Het lijkt er sterk op dat de software op de apparatuur is vervangen voor nieuw. Daar werkt inderdaad de Thuisapp niet meer op. Dit verschuift naar de mijnkpn app die op dit moment nog niet de beschreven functionaliteit heeft. 

Het wordt niet duidelijk uit de tekst welke apparatuur u precies heeft staan en welke software daar nu op draait.

Wat wel gedaan kan worden is inloggen via de browser op het modem. Dit is nu de bedienings interface voor het thuisnetwerk.

Gebruik een browser en maak verbinding met :

mijnmodem.kpn

of

192.168.2.254

of

instellen.local

Als hier een pagina verschijnt met daarop het plaatje van het apparaat en de ook de software versie nummer dan draait er nieuwe software.

Log hier op in. Als dit niet lukt gebruik dan de paswoord reset link op deze pagina. Na inloggen is hier het gehele thuisnetwerk op te zien.

Hallo 

Ik heb de 3 manieren geprobeerd,  maar ik kom niet verder,  want ik heb geen admin wachtwoord. Ik heb het wachtwoord van alle superwifi punten geprobeerd en het wachtwoord van het modem. 

Ook het veld wachtwoord leeggelaten, want ik kan mij niet herinneren dat ik ooit hierop heb ingelogd. 

Hij zegt steeds dat ik een reset moet uitvoeren,  wat ik niet wil, want dan moet ik mijn gehele netwerk opnieuw instellen. 

Ik heb een experiabox 10a en 5 super wifi punten. 

Ik baal behoorlijk, omdat er een software opdate is, kan ik nergens meer bij

Als je het beheerderswachtwoord niet weet, hoe heb je dan ooit in het verleden de thuis app in gebruik kunnen nemen? 

Geen idee, Marlon. 

Misschien met t wifi wachtwoord of mn kpn klanten nummer? 

Ik kan ook in de thuisapp ook geen wachtwoord ontdekken.

Reageer